sinemle arkadaşlıktan yatağa

mrb benim ismim hakan 18 yaşşında 1.70 boyunda yakışıklı bi erkeim size sinemle olan hikayemi anlatıcam sinem kısa saçlı büyük göüslü çokta büyük bi götü olmasada güzel bi götü olan hoş bi kızdı o benden 1 yaş küçüktü aslında çok fazla takılmazdım ancak bi arkadaşımdan bakire olmadığını duydum bende biraz atak bi sinsan olduğumdan sinemle takılmaya başladım sinemin bide dilara die bi arkadaşı vardı onun zaten orospu olduğunu iyi biliodum neyse işte ben bunlarla takılmaya başladım hemen hemen butun gun beraber gezioduk sabahtan akşama kadar beraberdik aşaı yukarı hergün dahada yakınlaşıorduk her yakınlaştığımız gündede dahada açık seçik konusuoduk bigün bana hiç bi kızla yatıp yatmadığı mı sordu bende yattım falan dedim halbuki palavraydı aa kimle falan die sordu falan işte anlattım birazını sen yaptın mı hiç die sorunca dilara hemen atladı yaptı tabi dedi ve kahkahayı bastı sinemde ne sölüosun pislik falan dedi dileğe sorada bana kimseye söleme dedi bende tmm ayıpsın falan dedim ve ben böylece onu sikmeyi kafaya koydum aslında dilara sikmek daha kolay ama sinemde inanılmaz fizik vardı neyse işte ben artık ayrılırken her öüşüp sarıldığımızdan hafiften götüne falan eliodum hiç sesi çıkmıodu bigün gel napalım dedik deişiklik olsun bize gidelim dediler bende tamam ama yarında bize gideriz o zmn dedim ve zar zor kandırdım otobüse bindik gidioruz otobüste çok kalabalıktı tıklık tıklık olduğu için sürekli dipdibe gittik bende dilarayı arkama senimi önüme aldım dilara habire arkadan ittirip sineme sürtmemi sağlıodu sinemde hiç ses çıkarmıodu sineme sürte sürte onların evine gittik evde kimse yoktu odalrında çıktık oturduk sinemle dilarada kısa ama mini olmayan etekler vardı sinemin odasında otururken sürekli bana frikik veriolardı tam zamanı dedim sineme nasıl sikiştiğini sorup devamını getirip 2sinide sikecektim sinem tam olayı anlatmaya başlamıştıki annesi eve geldi be konu uçtu gitti sonra ayrıldık evime gittik sabah gene buluştuk eve gidicektik bu sefer dilara yoktu sevgilisiyle buluşacağı için gelmemişti neyse eve gittik odama geçtim sinem bu heralde dünkü konudan sonra onu sikeceimi anlamıştıki mini bi etek giymişti odama geçtik sineme gene o olayı sordum ve sikiştiği çokcuktan pek memnun kalmadığını sikinin çok ufak olduğunu söledi ve sonra sıra sende sen anlat bakalım dedi bende bi iki bişi alattım ve vay o kızın yerinde olmayı isterdim dedi bende elimi bacağına attım ve neden yerinde olmuyorsun dedim ve dudaklarına yapıştım çok iyi öpüşüordu vede çok hızlıydı ben elimle bacağını okşarken o direk elini sikime atmıştı ve pantolonumun üstünden benimkini sıvazlıodu bende etekten elimi amına doğru daldırdım ve amını parmaklamaya başladım sonrada ayağa kalkıp sikimi çıkardım 15 cmlik siki görünce gözleri fal taşı gibi açıldı ve ağzına aldı çok güzel yalıodu biraz yalattıktan sonra boşalcak gibi oldum hemen çekmecemden bi geciktirici alıp sürdüm vede prezervatifi taktım ardından bacaklarını açıp yalamaya başladım aradada parmaklıodum yaladıkça zevke gelior bende dahada hızlanıordum artık sonra hadi artık sik beni dedi ve nasıl yapalım die sordum dedi oda ben domalıcam deyip domaldı o güzel götüne bi şaplak attım ve yavaşça girdim birden inledi her sokuşumda daha az inliordu ama ben daha çok inlemesini istiodum ve giderek hızlanıodum birden saçlarından çektim ve dibine kadar soktum birden bire çaığlığı bastı ve kendini geri çekti ve ve bu kadar yeter kucağına oturucam dedi ve yatağa uzandım ardından sikimin üstüne oturup zıplamaya başladı o zıplıyor bende göüslerini yalıorum sonra dahada üstüme yatıp zıplamaya başladı bende elimi göt deline sokup dahada zevke gelmesini sağlıodum artık dayanıcak gücüm kalmadı kucağımdan alıp yatağa yatırdım ve ardından prezervatifimi çıkardım sikimi ağzına dayadım boşalıcaımı sölememiştim o yalarken birden ağzından çıkartık suratına boşaldım neye uğradığını şaşırdı ama çok hoşuna gitti arından yatağa atıp sarılıp uyuduk

chattan yatağa

Slm millet. ismim muharrem 25 yaşındayım.istanbulda oturuyorum. Benim anlatacağım hikaye 1 sene önce başımdan geçti… 2006 yazında bi bayanla msnde yazışmaya başladım. hatun moldovyalı ismi luiba.yaşı 29 du. istanbuldan kot alıp ülkesinde satıyormuş türkçeside ortanın üsünde biraz neyse. muhabbetin 3. gününde falan resimlerini gönderdi tabikii koftiden fotolar… neyse bi ara çok konuşamadık msnden unuttuk gibi bişi kendimizi. sonra bi akşam yine başladık sohbete bana 2 gün sonra istanbua geleceğini ve görüşmek istediğini söyledi bende hay hay dedim… sohbette koyu gidiyor ve yavaş yavaş sexe kayıyordu. bu sefer kendi fotolarını gönderdi harbi fotolar yalnız

bir barda baksmadan yataga

BİR BARDA BAKIŞMADAN YATAĞA Ben 35 yaşında Ankarada yaşayan evli bir erkeğim adım Ahmet burada yaşanmış ve halen şaşırdığım bir hikayemi anlatacağım. Akşamları bara takılmayı çok severim. Bir gün Sakarya caddesinde elemanımla bir barda içki içiyordum. Sahnede oynayan hoş hatunları izliyorduk. Derken karşı masada bir çift gördüm bizim masaya bakıp gülümsediklerini görünce elemanıma barın sahibine kadar herkesi tanıdığımı ve başkasına bakmamasını söylediğimde elemanım bana kendisinin kadına bakmadığını kadının bana baktığını söyeldi. İnanamamıştım ama yinede hoşuma gitmişti. Kadını süzdüm uzun boylu 32 yaşında alımlı bir kadındı. Adının selma olduğunu öğrendiğim kadın bana bakıp gülümsediğini görünce cesaretimi topladım ve bende ona gülümsedim. Bir ara tuvalete gidip geldiğime kadının pistte oynadığını gördüm ve elemanımla beraber bizde oynamaya kalktık. Aramızda bir elektriklenme olmasına rağmen konuşmakla konuşmamak arasında bir ikilemde iken müzikte halay havasına dönünce kadın elimi tutarak halaya başlayınca artık kararımı verdim ve konuşmaya başladık. Bana sadece benden hoşlandığını ve masaya telefon numaramı yazmamı söyledi. Bende sıkça yanındaki erkek kim diye sorduğumda her seferinde akrabası olduğunu aynı evde kaldığını söylüyordu. Daha sonra beni masalarına davet etti fakat burası Türkiye ve başka masaya bir erkeğin geldiği zaman yanlış anlaşılacağını isterse onların gelebileceğini söyledim. Kısa bir konuşmadan sonra başka bir yere gidelim diye kalktık elemanım işinin olduğunu ve yanımdan ayrılmak istediğini söyleyince biz selma ben ve akrabası başka bara oradanda otele gittik. Biraz sohbet ve içki faslından sonra selmanın akrabası zannettiğim adam meğer eşi imiş ve sızdı kaldı. Selma eşinin uyuduğunu görünce elimi tutup öpmeye başlayınca. Yanımızda sızan eşini umursamadan sevişmeye başladık. Sonra Selmanın dimdik olan gögsünü yalamaya başladım. Ardından 69 pozisyonuna geçtik çılgınlar gibi ben onun amını yalarken o benim kalınca olan yarağımı yalamaya başladı. Bir müddet birbirimizi yaladıktan sonra selmayı yatağa sırtüstü yatırdım ve yavaş yavaş içine girmeye başladım. Selma çılgınlar gibi kafasını sağa sola sallıyor ve daha fazla sokmam için yalvarıyordu. Aletimin hepsi girince ritmik bir şekilde onu sikmeye devam etti ve çılgınlar gibi boşaldık. Yatağa uzandığımızda selma benim yarağımı yalamaya başladı ve birkaç dakika içinde yarağım tekrar hazır olmuştu bu sefer ona arkadan sikmek istediğimi söylediğimde önce hayır alama demesine rağmen ben onun arka deliğini yalamaya başladım. Banyodan şampuanı alarak birazda onun yardımıyle parmağımı sokarak arka deliğini genişletmeye başladığımda eşinin uyanmış bizi seyrediyor olduğunu gördük ve çekinmemizi kendisinin öncelikle izlemek istediğini söyledi. Ben aletimi selmanın arka deliğine yavaşça sokarken acıyla karışık zevk inlemeleri gelmeye başladı ve ben selmayı sikerken eşinin masturbasyon yaptığını gördüm. Ve Bize katılmak istediğini söyleyince olur dedim . Selmanın eşi ben selmanın arka deliğinde iken benim taşaklarımı yalamaya başladı . Allahım bu ne heyecan derken inlemelerle boşaldık. Selmanın eşi benim aletimdeki kalan menileri yalayarak temizlemeye ve benim yarağımı yalamaya başladı. Bende boş durmayıp selmayı yalıyordum. Selmanı9n eşi bende isiyorum diyince onu kıramadım. Onun arka deliğine girerken selma onun ufak ve ince olana aleti yalamaya başladı biraz uğraştıktan sonra kalkıncada oda karısına girdi şimdi 3 lü olmuştuk ben selmanın eşini sikerken oda eşini sikiyordu. Önce selmanın eşi boşaldı ardından selma ve sıra bana gelmişti selmanın eşinin arkasından çıktım ve selmanın önüne tekrar girdim ve bir volkan gibi boşaldım.Sonrasımı? Bu kadar çok sevişmekten sonra ancak yığılıp kalınır. Gerçekte bunu yaşamak isteyen güvenilir çiftle varsa aralarına girebilirim. Gönderen: pilot69

ahmet ve hale ile otobusten yataga

Ahmet ve Hale ile Otobüsten Yatağa slm ben ismimi yamayacağım ticaretle uğraşıyorum ve yaşım 28 yakışıklı biriyim.birgün iş görüşmesi için bursaya gitmem gerekiyordu ve arabam serviste olduğu için otobüsle gitmeye karar verdim.otobüse binerken otomobil dergisi almıştım ve yola çıktığımızda dergiyi karıştırmaya başladım biraz zaman geçmişti ve ben korudor tarafında oturuyordum.yan koltukta bay bayan vardı ve ben dergiye göz atarken yan koltuktaki adam benim dergiye uzaktan bakıyor.sonra arabalara ilgilisiniz galiba dedi evet dedim. sonra adamla konuşmaya başladık beni yanındaki karısı ile tanıştırdı isimleri ahmet ve hale idi konuşmaya ve muhabbete başladık arabalardanbahsettik ben ilgili ve birkaç araba değiştirdiğim için anlıyordum.ahmet araba almak istediğini söyledi.ve yardımcı olabilirmisin dedi bende tabi ama ancak yarın öyleden sonra olur dedim.tamam dedi ve tlf numaralarımızı verdik ben ertesi günü öyleye kadar işlerimi bitirdim ve ahmet aradı buluştuk ve galerileri dolaştık sonunda bitane ahmetin istediği arabadan bulduk ve aldı ahmet bana teşekkür ederek akşam misafirleri olmam için çok ısrar etti ve bende kırmadım ve onlara yemeye gittim. eve gittiğimizde haleyi görünce şok oldum dar bir tshört giymişti dolgun göğüsleri vardı ve mini bir etek altında çok mükemmel görünüyordu.yemeye geçtik içki içip muhabbet ederken ayağımı bişeyler olduğunu fark ettim ve anladığım zaman şok oldum hale ayağı ile bacaklarımı okşuyordu şok ve korku içinde musade isteyip lavaboya gittim yüzümü yıkadım.geri geldiğimde hale ile ahmet alçak sesle bişeyler konuşuyorlardı ben içeri girince sustular ben yerime oturunca biraz önce olan şey yine olmaya başladı ve budefa dahada ileri giderek benim ufaklığı ayağı ile okşuyordu ben heyecan ve eşinide masada olmasının korkusula terlemeye başladım ama bu arada muhabbet ederken konu sexse gelmişti bile.işte ozaman neler olduğunu anladım bu çift hayatlarında bir değişiklik istiyorlardı ve ben bunun başrol oyuncu olacaktım.bu arada hale sanırım ne yapmak istediğimizi anlamışsındır dedi bende evet dedim ve hadi artık başlayalım dedi .hale kaltı ve bir dans kasedi koydu ve dans etmeye başladı.bu arada soyunuyordu,biraz sonra çırılçıplak kaldı ve bize hadi gelin dedi ahmet beni bakarak hadi şunu iki kişi ile sex nasıl oluyormuş gösterelim dedi.hale diz çöktü ve ahmetle benim pantolonumu indirdi. ikimizinde aleti taş gibi olmuştu ve benimkini emmeye başladı bu arada ahmetinkini okşuyordu sonra sıra ahmetinkini geldi ikimizinkinide bir süre sırayla emdi ve önce ben sonra ahmet halenin üzerine boşaldık hale banyoda temizlenip geldiğinde bizimkiler tekrar kalkmıştı ama hale hadi yatak odasına dedi ve yatak odasına gittik hale yatağa uzandı ve bizde haleyi yalamaya başladık hale vücudunun iki yanındaki dudak ve dil darbelerinin verdiği zevkle inlemeye başladı biz boynundan aşağı yalıyorduk.ben bir memesini ahmet diyerini emiyor hale sevk inlemeleri atıyordu ve ben halenin amıına yalamaya başladım.bu arada ahmet halenin ağzını veriyordu ve hale inleyerek boşaldı.ve ikinizide içimde istiyorum dedi. ben sırtüstü yattım hale üzerime çıktı benimkini yerleştirdi ve yaşca oturmaya başladı ve hepsini içine aldı ve kalçalarını açarak ahmete hadi hayatım sende gir dedi ahmet halenin arkasını yavaşyavaş girmeye başladı ve haleyi ikimiz aynı anda hem götten hem amından sikiyorduk hale çığlıklar atarak evet ahhhhhhh ıhhhhhhh diye inliyor çığlıklar atıyordu.ve bir süre sonra ahmet halenin içinde patladı.sonra hale sarsılarak boşaldı bir kaç defadan sonra bende halenin içine patladım ve yatağa yılıp kaldık hale ortamızda idi ve bizim inmiş olan ufaklıklarla oynuyordu ve hayatımın en zevkli anıydı dedi. ogün sabaha kadar haleyi değişik pozisyonlarda siktik ahmet ve hale benimle tanıştıkları için çok mutlu olduklarını söylediler.ve hala arda sırada buluşuyoruz ve birlikte çok eğleniyoruz. umarım bu hikayem hoşunuza gider.ahmet ve hale ile sonraki yaşadıklarımıza anlatmaya devam edeceğim.gizliliği ve temizliği önem veren eşler benimle tanışabilirsiniz ameil adresim [email protected]… Gönderen: ugo