Porno Yıldızı Lisa Ann Sekreter Sikişi

Merhaba porno hikaye okurları. Lisa Ann‘ı tanımayan yoktur diye düşünüyorum. (Ünlü Porno Starı-Yıldızı)
Rusyada Doğup, Avusturyada Belli bir yaşa kadar yaşayan starımız. 2015-04-28’ de Bir iş görüşmesi için Türkiyeye geliyor.

İş başvurusuna geldiği Şirkette Kendisine Genel Sekreterlik teklifi alıyor, Hoşuna giden bu teklifte ;farklı planlarda amaçlayan Lisa Ann Bu tekllifi Ücretini felanda konuştuktan sonra kabul ediyor. Bu sırada Şirketin Sahibinin oğluyla şirkettee karşılaşıyorlar, Tanıışma faslıyla Genç Lisa Ann‘ı karşısında görünce bir kaç dakika kekelemeyle sohbetini ilerletiyor. Lisa Ann’da bu çocuğa karşı ilgi duyduğunu gözleriyle ve konuşmasıyla belli ediyor. Lisa Ann işe başladıktan 2 hafta sonra, Odasında Çalışırken Gencimiz Lisa Ann’ın odasına gidiyor ve oturup sohbete başlıyorlar. Ünlü porno starının göğüs dekolteli elbisesi, Gencimizi kendisinden almaya yetiyor.
Gencimiz Lisa Ann’a iyi bir porno star olduğunu ve kendisine karşı bir sempati beslediğini söylüyor zor olsada bunun üzerine Lisa Ann koltuğundan kalkıp gencimizin arkasına geçerek saçıyla oynamaya başlıyor ve Beni o kadar beğeniyormusun gibisinden bir cümle kullanıyor. Daha sonra önüne geçerek göğüslerinin düğmelerini açıyor. Gencimizin kafasını göğüslerine gömüyor. Oldukça işinde profesyonel olan Lisa Ann genci orda seksiyle bitiriyor diyebiliriz.
Hayallerindeki Kişiyi kucağında sseks halinde gören çocuk buna hala ihtimal veremiyor ama bir yandan da seksin içinde kaybolmuş durumda olduğunu görüyor. Bu Seks günü bittikten sonra Lisa Ann bunu kendisine daha fazla bağlayıp ne isterse yapar hale getiriyor. Farkında olmadan bir çok yetkisi olmayan Lisa Ann’a babasından gizli belgeler geitirerek ulaşamıyacağı belgelere ulaşıyor. Bu8nun karşılığındada çocukla sürekli bir seks hayatı içinde bulunuyor. En son En büyük Damgayı Yaparak Babasının üstünde bulunan şirket haklarının bulunduğu belgeyi babasının kasasından kendisine getirmeyi isteyen Lisa Ann bu belgeleri kendi üzerine noterleyip Şirketin Başına geçiyor.
Şirketin Eski Sahibi Şirket Kapısından geçemezken Gencimiz Şuan Genel Sekreter olarak Lisa Ann ise Şirket Sahibi olarak hayalarına devam ediyorlar ve nerdeyse hergün Doyumsuz bir seksin içinde kendilerini bulmayı eksik etmiyorlar…

sekreter adayi

SEKRETER ADAYI Oldukça güzel hikayeler okuduğum bu sitede bir katkım olsun diyerek çok kısa bir süre önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istedim. Ben 33 yaşında izmirde uluslararası alanda faliyet gösteren bir firmanın genel müdürüyüm. Geçenlerde şirkete eleman alımı için gazeteye ilan vermiştik. İlana çok fazla sayıda başvuru olmuştu insan kaynakları departmanı ön elemeleri yapmış ve bana 10 aday belirlediklerini iletmişlerdi. Bende bu cv leri değerlendirmeye alıp kendilerini mülakata davet ettirdim. Belirlenilen adaylar sanki izmirin en güzel kızlarından seçilmişlerdi. Ama benim bekar olmama rağmen bir prensibim vardı, asla personelim veya aday personelden birisi için kötü düşünemezdim. Fakat bir aday vardı ki adı pınar sanki benim karşıma mülakat için gelmemiş beni tahrik etmeye gelmişti. Görüşme sırasında sürekli benim sorduğum soruların arasına çok şıksınız, çok karizmatiksiniz, makamınıza çok yakışıyorsunuz gibi şeyler sıkıştırıyordu. Bende ister istemez cevap veriyordum. Zaten üzerine çok seksapel şeyler giymişti iyice kötü olduğumu düşündüğümde görüşmeyi bitirdim. Eve gittim sürekli gece onunla ilgili fantaziler kurmaya başladım. Ertesi gün pınarı tekrar 2. mülakat için çağırdım, ve görüşme saatini 18.00 dan sonraya vermiştim. İlk defa iş yerimde bu tür bişey yapacaktım ama aklımada koymuştum. Saat 6 da pınar geldi ama ne gelmek sanki podyuma çıkacak gibiydi uzun boyuna rağmen giydiği dizine kadar uzun topuklu çizmeleri, siyah mini eteği, beyaz önden düğmeli bluzuyla tam bir manken gibiydi. Aynı zamanda sarı saçları ve yemyeşil gözleriyle birlikte yaptığı makyajı beni çıldırtmıştı. Diğer personele çıkabileceklerini söylemiştim oda bu durum hoşuna gitmiş olacakki hafifçe gülmeye başladı. Sohbet ederken şarap içermisin diye sordum bayılırım dedi. Şarapda işin içine girince sohbetimiz cinselliğe yöneldi, ve karşısındaki koltukta otururken bacaklarını aralamaya başlıyor ve elleriylede beni çıldırtırcasına kendine dokunuyordu. Bacakları inanılmaz güzeldi, göğüsleri sanki bluzundan dışarı çıkarmamı bekliyordu. Bu sefer bende ona iltifatlar etmeye başlamıştım. Artık şarapında etkisiyle iyice rahatlamıştık. Ben artık dayanamıyacaktım ve zaten dayanamadımda oturduğum koltuktan kakıp yanına gelerek onu öpmeye başladım. Benim onu öpmemden öte o sanki beni emiyordu. Seni çok arzuladım diyordu bana bende diyordum. Derken pantolonumun fermuarını indirdi taş gibi olmuş aletimi ağzına alıp yalamaya başladı, çıldıracak gibiydim biraz sonra masamın üstüne yatırıp külotlu çorabını dizlerine doğru sıyırdım ve amını yalamaya başladım, ellerimlede taş gibi göğüslerini sıkıyordum. Çığlıklar atıyordu. Sok içime artık diyordu bende bacaklarını omzuma alıp kocaman aletimi sonuna kadar amına sokmuştum inanılmaz zevk alıyordum oda çıldırıyordu deliler gibi boşaldık ikimizde. O gece sabah saat 3 e kadar işyerinde seviştik. İşe aldımmı diye merak ediyorsunuzdur? Ama seks yapmak güzel, bu tür şeyler yaşamak kesinlikle daha güzel tavsiye ederim…

Fantezi Delisi Eski Sekreter Escort Oya

Sekreterlik işimi severek yapmış olsam da sürekli olarak masa başında oturmak ve çalışmanın bana göre olmadığı düşüncesindeydim. Farklı bir işten para kazanma arayışındayken pendik escort bayan olarak çalışmanın ve güzelliğimin bu şekilde bana rahat para kazandırabileceği düşüncesi ile siz beylerle belli bir ücret karşılığında birliktelikler yaşamaya başladım. Geçmiş zamanlarda yani sekreter olarak çalıştığım dönemde tıpkı bu işi yapan kadınlar gibi bazı birliktelikler yaşadığımı ve çok keyif aldığımı da itiraf etmeliyim sanırım. Belki de şimdileri bu işi yapmama neden olan seks yapmaktaki doyumsuzluğumun sürekli farklı erkekleri yatağımda arzu etmemin de neden olmuş olabilir.kurtköy escort Çalışmakta olduğum işimden kazandığım para ile yıllardır sahip olmak isteyip de alamadığım bir takım önemli ve gerçekten çok para gerektiren bazı ihtiyaçlarımı bu şekilde şimdileri karşılayabiliyor olmam çok keyif verici. Yaşamak istedikleri hazların peşinde koşan ve bunları yaşatabilecek bayan arayışında olan beylere hizmet ederek, istediğim her şeye sahip olabileceğim düşünerek işimi hırsla yapmaktayım. 24 yaşında, mavi gözlü, esmer tenli, siyah saçları olan güzel bir Kartal Escort olduğumu belirtmek isterim.

İş yerindeki Türbanlı Seksi Sekreter

Merhaba türbanlı seks hikaye okurları ,Herkese Merhaba Sizlere Türbanlı Kadınla Sex Hikayemden Bahsetmek istiyorum. Bu hikayeyi özenle yazdığım için beğeniceğinize eminim. Benim için özel bir hikaye olduğundan herkesin okumasını rica ederim. Keyifli dakikalar dilerim, hikayeme başlıyabilirsiniz.

Adım tuna 22 yaşındayım üniversite okuyorum ve bi yanda da stajer konumunda iş ögrenmek için çalısıyorum ben normal boylarda normal kiloda bir erkeğim çalıştığım  şirket istanbulda ve benim alanım muhasebe yardım ediyorum ordakilere ve bana iş ögretiyorlar ve çalıştıgım yerde 25 26 yaşlarında esra adında bi sekreter bu karıya hastayım arkadaşlar kadın bir etek giyiniyor resmen sadece götünü ortaya çıkartmak için nerdeyse etek patlayacak şirkette çalısanlar ise bildiğimiz salak hala daha bunu sikememişler karı bildiğiniz yanıyor bana tatlım canım cocugum diyor ufaklık diyor bende abla demedim hiç ismiyle hitap ediyorum esracıgım felan diyorum bi gün maaş günü ve esracığım maaşınla bana bi kahve ısmarlasana dedim buda ay canım benim ögrencisin sen demi dedi evet dedim cıkısta ısmarlayayım hayatım dedi bana ve çıkışta gitti kahve içtik birlikte ben buna sulanıyorum çok güzelsin bebek gibisin at gibisin karının hoşuna gidiyor tabi uzun süredir yarrak yememiş belli gülüyor felan kendinden geçiyor resmen kahvelerimizi içtik o gün iyice azmışım bu esrada etek giyinmiş gelmiş zaten bide hareketleri beni azdırıyor resmen gel beni sik diyor neyse ben ne yapsam ne etsem aklıma bi şey gelmedi kahveleri içtik kalktık cafeden ve biraz avm de dolaştık bu bişeyler aldı olay ise orda patladı zaten bu bi kot denemek için kabine girdi bende bekliyorum çıktı kabinden dedi nasıl oldu canım ya bi baksana bende böyle kot dokundum genişmi değilmi diye bide beline baktım elimle geniş mi diye dar mı yoksa diye o sırada kalçalarına dokundum esranın ve oo çok iyi bunu al dedim esra güldü ve bi daha bakabilirsin dedi bunu dedi zaten ben elimi götünden çekmedim nerdeyse kabinde sikecektim bunu ve aldı bu kotu çıktı bize gel bebeğim dedi bende olur dedim aceleyle gittik resmen eve ve esra açtı kapıyı girdik içeri direk yapıstırdım bunu duvara öptüm okşadım seviştik çok hızlıca sik beni tuna dedi bana bende sikecem esra acele etme bebeğim dedim kalçalarını elliyorum memelerini emiyorum agzına veriyorum resmen nereye saldıracağımı bilmiyorum esrada o şekilde sikimi öpüyor emiyor daşşaklarıma kadar emiyor boynumu yalıyor beni azdırıyordu ve bunu domalttım ayırdım bacaklarını amını sikimi bi soktum ilk sokmamla direk 8 cm soktum zaten arkadaşlar o kadar ki hırslanmışım bu ir inledi ahh diye sonrasında gidip geldim buna ve ah ah ah diye dinlemye devam etti sacını tutup çekiyorum  götüne tokat atıyorum sikiyorum seni bebeğim nasıl diyorum esra sik aşkım sik hep sen sik beni diyor ve sonunda ilk golü atmıştım esray boşalmıştım arkadaşlar bi süre ara verdik dinlendik çünkü çok hızlı başlamıştık esra bu arada çok canım acıdı kaç yaşındayım bir çok kişiyle sikiştim ama böyle canımı yakan siken olmadı dedi ben bunu duydum tabi buna bi tokat attım aldım altıma hemen amına sikimi soktum sikinci kez bu kez gidip gelirken memeleri sallanıyorudu ve gözlerimin içine baktıgı zaman ammını nasıl parçaladıgımı anlıyordum nerdeyse ağlayacaktı gözlerinden belliydi bu kez ki inleme sesi aglamaklıydı biraz daha ve sekiz on dakika amına sikimi sokup çıkarttıktan sonra amını parçalamıştım sekreter esranın boşalmıştım ve rahatlamıştım iyice bu kez ben durdum ve esra azdı kucagıma oturdu öpüştük seviştik ve ben bu kez götüne sokmak istedim yatırdım bunu yüz üstü ayırdım götünü sikimi daracık göt deliğine soktum esra bu kez aglıyordu o kadar zor soktum ki sikimi götüne resmen bi göt deliği daha açıldı sanki daracık göt deliği sikip boşaldıktan sonra iki katı kadar genişlemişti ve on dakika felanda götünü siktim esranın ben boşaldım esrada gülüyordu ama sikerken gözlerinden yaş gelmişti ve bana sen neredeydin bu kadar zaman daha önce neden beni sikmedin diyordu ben ise merak etme aşkım bundan sonra her gün sendeyim dedim ve o gün bu şekilde bitti esrayla haftada her gün neredeyse sikişiyorduk işten sonra amını götünü hiç fark etmiyordu benım içinde onun içinde bu şekilde tam 2 ay devam ettik seks hevesimi almıştım sıkılmıştım kaşar sekreterden zaten işi de ögrenmiştim işten çıkacaktım ve işten çıktım esrayıda siktir ettim daha sonra bi kez daha siktim esrayı beni aramıştı daha da görüşmedik sikmedimde onu ama en güzeli esrayla ilk kahve içmeye gittiğimzde olan sikişti yani sizlerle paylaştığım ara ara aklıma geliyor gidip sikeyim diyorum bi kez daha aama sıkıldığım için kaşardan vazgeçiyorum işte gençler benimde hikayem  sekreter olan esrayı aglata aglata inlete inlete amını götünü siktiğim ve kalçalarına bayıldığım memelerine boşaldığım ağzına saatlerce sikimi verip çıkartmadığım amını sikerken bi yandan da göt deliğine parmağımı soktuğum seks hikayem bu şekilde begendiyseniz ne mutlu bana ama kesin begenmişsinizdir arkadaşlar  okuduğunuz için sağolun hadi görüşürüz

Nişantaşı escort
Sefaköy escort
Şirinevler escort