Delirtecek Kadar İstekli VIP Rus Escort Manitaları

Kafaya Dikmen escort takılan yeni sorular burada çözülür çünkü biraz daha karşılıklı konuşmak gerekebilir ve sonrasında bunların uyumlu olduğunu denge bozulmadan yaşanacak olan farklı seksüel oyunlar içinde görmek mümkün olabilir. Farkına varmak lazım yaşamanın Emek escort çünkü bir yerde bunları değiştirirken yaşanacak kaygısız işleri görebiliyor ve artık saygınlığını getirmeden yaşanacak olan bir boyutta bunların yenilik var edecek Etimesgut escort bir pozisyon içerdiğini öğrenebiliyor. Kafayı bazen kırmak gerekebilir ama bu noktada mecazi anlamın değerleri güzellik için yaratandan gelen güzelliği yaşamak ve fevkalade bir tutkuyla bunların varlığı olan güzel escort değerlerini fark etmek gerekir.
Burada sadece işler kelimeleri yan yana koyarak bir şeyler uydurmak değildir söylenecek olan durumun cesaretli bir anlam taşıdığını ve kadınların karizmatik konuşan erkeği daha çok sevdiğini bilmek gerekir. Onların kendi stili vardır ve kendi kulvarları bu yüzden de özel olan yolları ile farklı ilişkiler kurarken sadece daha değerli bir yaşamın varlığını hissettirmek için uygun görülecek olan bir noktada belirirler. Keyfine göre yaşamlar başlıyor ve bunların nakit ödenen durumları sonucunda erkekler kafalarına hiçbir sorun takılmadan cinsellikteki yeni yöntemlerin varlığını görmeye başlıyorlar. Artık kafalarına takılan sorular da burada çözülür çünkü sualler sonucunda cevaplar gelir ve bunların değerlerinden memnun olan erkek için hareket etmeye dair bir alan belirlenir. Keyfinize has olacak azgın escort işinde, yalnızca oh seslerinden oluşan son ses bir zevk hınzırlığı yaşanır.

gelicegime inanmadı ama sabaha kadar yarragımı yedi

merhaba ben mert basımdan gecen olayı nalatıcam tamıyla gercektir. net sitesinden tanıstıgımız ve arkadas olgumun bir bayanla gecen olay, secil isminde ve 3 ay boyunca nette ve kaerada sürekli konusuyoduk ve ben her seferinde bulusma isteginde bulunuyodum neyse en sonunda o da bana güvendi ve telini verdi konustuk ve aksama beni arayacagını söyledi gece eve geldigimde 2 di ve aramamıstı nete girdim ve baktım nette yazdım neden aramadıgını sordum oda gelimicegimi düşünerek aramadıgını söyledi bende ara şimdi gelicem dedim ve aradı bende gecenin o sattinde atladım arabama ve cıktım yola telde bana adresi tarif ediyo neyse 15 dk sonra evinin oayaı tarifle buldum otomatige bastı ve ben sessizce merdivenleri cıktım kapıyı actıgı gibi dudaklarıma yapısması bir oldu cılgınlar gibi opüsüyorduk ve cok azdıgını söylemeye basladı ben bunu banyoya götürdüm ve güzelce sevişerek banyomuzu yaptık öpüse öpüse yatak odasına gectik dudaklarından boynuna kulak memelerine gögüslerine yalaya yalaya indim ve kıvranıyor derin nefes alıp veriyordu, gögüs uclarını yalayıp emerkende tatlı tatlı ısırıyodum cok hosona gitmişti amına dogru yalayarak indim amını belki 1 saat yaladım dilimle sike sike amının dudaklarını ısıra ısıra yalıyordum ve içime gir diye yalvarmaya basladı bende saxo cekmesini söyledim amına girecek yarragımın istahıyla oyle yalıyorduki sanki hepsini alıp yiyecek kopartacak gibi yalıyordu benimki kazık gibi oldu elleriyle tassaklarımı oksuyor dileyle kafasını yalayıp emiyordu ve no olur bunu bana sooook demeye basladı bende artık hazırdım ve asya dogru yarragımı sürterek indim amı ateş gibi yanıyodu yarragım dudaklarının arasında sürtüyor kafasını içine sokup cıkarıyordum delirdi ve hepsini istiyorum artık demeye basladı kalcalarımdan tuttu ve kendine hızlıca cekti bir anda tassaklarıma kadar soktum derin bir ohhh cekerek inlemeye basladı sonra domalttım ve amını tokatlaya tokatlaya sikmeye basladım inlemeleri arttı ve boşaldıgını hissettiriyordu bana ama ben hala bosalamamıstım saclarından tuttum ve ata biner gibi hızlı hızlı sikmeye gidip gelmeye basladım offfffffff süperdi ve bende yavas yavas hazır gibiydim gögüslerine boşalmamı istedi bende cıkardım agzına verdim somuruyor emiyor yalıyordu ben boşalcagım zaman cıkardım ve gögüslerine attırdım bütüm spermlerimi sonra yarragımı yalamaya devam etti o gece tam 5 kez bosalttım ve ben 2 kez anca boşalabildim en son sabah 8 olmustu ve artık sikilmekten amım yara olcak yeter diyordu bende kalktım dus aldım ve 9 gibi evinden cıktım süper bir geceydi

Ateşli Kızlar ile Sabaha Kadar Beraber Oldum

Bayan EscortMerhaba karizmatik beyler ben Beril, 1.57 boyundayım, kilom 63, açık beyaz tenli orman yeşili gözlü, elit bir bayanım. Benim nasıl biri olduğumu bilmek istiyorsan tutkulu, sessiz, arkadaş canlısı biri olarak namım yürüyor. Çekingen, böbürlenen vasıflara sahip kişilerden ankara escort tercih etmiyorum. Beni isteyen beylerin kullanılacak bölgenin temizliğini yaparsan daha iyi olur. Burada fark ettiğiniz cep irtibat numaralarından randevu başvurusu yapabilirsin. İçini dökebileceğin cazibeli bir kadın tercih eryaman escort ediyorsan tam karşında duruyorum. Randevu rakamını cinsellik olmadan önce sizin elinizden almaktayım. Sosyal hayatınızı olumsuz etkileyen problemlerden sıyrılmak için ajansıma hemen başvurabilirsin. Bir araya gelince pozisyona vücudum uygundur. Dertlerinden kurtulmak ankara rus escort isteyen kaliteli baylar için ulaşmanızı beklemekteyim. Escort sektörünü 4 yıldır sağlamaktayım. Geçmişten günümüze onlarca kişinin beğenisini kazandım. Siz genç arkadaşlara erken boşalma olmayan escort saatlerini birlikte geçiriyorum. Sizin sunduğunuz temalara, anlamlara Ankara bayan escort içeriğinde yer verilir. İkimiz mükemmel geceler geçirmek istiyorsan gördüğün numaradan bana ulaşabilirsin. Dünyamda bulunan zaferi kaslı baylar ile paylaşmak beni uçuruyor. Kaynaşma mekanı olarak belirli otellerde duyarlılık içerisinde gerçekleştirmekteyim. Bayan EscortSelam yakışıklı beyler ismimi sorarsan ÇİM, 1.74 boya sahip, kaç kiloyum derseniz 70, biraz kızıl koyu kahverengi gözlü, ciddi bir partnerim. Nasıl biri olduğumu sorarsanız sevecen, komik, anaç, duygun biri olarak biliniyorum. Ankara escort sektöründe 10 aydır görevimi gerçekleştirmekteyim. Duygularınızın oluşturduğu zengin hayallere uyum sağlarım. Aklın alabileceği tüm arzlara, triplere Ankara bayan escort olarak başım üstüne diyorum. Yukarıda gördüğünüz ajansa ait iletişim numaralarından benden randevu istediğinizi belirtin. Eğlence arayan yalnız gençler için escort hizmeti veriyorum. Sosyal yaşamı etkileyen nedenlerden hafızanızdan silmek için seninle dertleşebilirim. Özel günlere eşlik edecek bir kadın arıyorsan o escort benim. Seans yeri olarak özel otellerde güven ile eğlenceli zamanlara şahit oluruz. Aşırı zayıf, tespihli, uzak duran arkadaşlardan hiç haz almıyorum. Uzman bir kız ile doyumsuz geceler içerisinde mutluluğa adım atmak istiyorsan hemen ajansımı arayabilirsin. Randevu bedelini özel odaya geçerken elden nakit verebilirsiniz. Yaşadığım süre boyunca birçok beyin hayatını mutlu ettim. Karizmatik gençlere isteklerinize uygun escort hizmeti veriyorum. Beni isteyen beylerin vücut tıraşlarını muhakkak gerçekleştirmelidir. Kişiliğimde mevcut bulunan şartları değer veren beyler ile yaşamayı çok istiyorum. Bayan EscortSelam yakışıklı adım REZZAN, boyum aşağı yukarı 1.68, 66 kiloyum, kızıl gözlerim ise açık kahve, kaliteli bir hatunum. Gizemli dünyamda mevcut olan fantezileri üniversite öğrencileri ile tatmak isterim. Tüküren, yılışık, ince sesli baylardan direkt olarak hayır diyorum. Karşımdaki beylerin bilinen bölgenin bakımını yapılmasını istiyorum. İçinizi heyecanlandıran olağanüstü hayallere benden okey alabilirsin. Şu zamana kadar sayısız beyin hayatını fetih ettim. Benim hayatımda aklın alamayacağı dakikalar seni bulutlara çıkaracaksa bir telefon kadar uzağındayım. Partnerimden gelen davranışlara, sapkınlıklara Ankara bayan escort olarak hizmet vermekteyim. Seni gerçekten anlayabilecek bir bayan arkadaş arıyorsan aradığın kadın karşında duruyor. Danışmanlık bedelini özel odaya geçerken zarf içerisinde uzatabilirsiniz. Hakkımda bilgi sahibi olmak istiyorsanız doğru dürüst, düzenli, merhamet sahibi bir şahısım. Hayatınızı karartan sebeplerden kurtulmak için ajansımı numarasından arayınız. Karşılıklı görüşmeleri istediğiniz yerde uyum dahilinde belirtmekteyim. Açık olarak belirtilen ajans hattından beni istediğinizi söyleyebilirsiniz. Escort görevini 1 senedir sizlere mutluluk vermekteyim. Bayan arkadaş arayan sıcak kanlı gençler için sizleri bekliyorum. Cömert beyefendilere fantezilerinizi uygulayan escort seansları ile sizlere kendimi yaşatıyorum. Bayan EscortSelamlar herkese ismim NURSELİ, boyum 1.69, kaç kiloyum derseniz 60, esmer safir gözlü, duyarlı bir profesyonel escortum. Ankara escort görevimi 8 aydır çalışıyorum. Eğlenceli bir bayan ile harika anlar seni bulutlara uçuracaksa ajansımı aramanı istiyorum. Eğlence arayan sıcak kanlı beyler için profesyonel hizmet veriyorum. Beni dileyen erkek arkadaşların kişisel bakımını yapması çok hoş olur. Bu zamana kadar pek çok beyefendinin keyfine etki ettim. Güzel yakışıklılara kendini size bırakan escort dünyasının kapılarını aralıyorum. İçinizin geçtiği yaratıcı isteklere şimdiden hazır olmaktayım. İçine kapalı, konuşamayan müşterilerden memnun olmuyorum. Kafamda sakladığım neşeyi sempatik beyler ile yaşamak beni uçuruyor. Sayfamda bulunan cep irtibat numaralarından beni rica edebilirsiniz. Kişisel özelliklerimi anlatayım sessiz, alımlı, duyarlı bir kişiliğim. Hizmet mekanı olarak yüksek yıldızlı otellerde şehvet ile sunuyorum. Sizin yönelttiğiniz isteklere, fantezilere Ankara bayan escort içeriğinde dahil edilir. Derdine ortak olacak bir kadın arıyorsan istediğin insan karşında. Escortluk fiyatını bir araya geldiğimizde zarf içinde almaktayım. Tüm sıkıntılarınızdan kafanızdan atmak için beni yanına çağırmalısın. Bayan EscortMerhabalar herkese bendeniz Rana, 1.72 boya sahibim, kilom 61, hafif yanık tenli orman yeşili gözlü, içten bir bayanım. Beni yakından tanıyın duygusal, anaç, ahenkli bir kişiliğe sahibim. Hizmet verdiğim süre boyunca azımsanmayacak kadar erkeğin keyfine etki ettim. İlişki öncesi erkeklerin belirli bölge temizliğini sağlaması beni mutlu eder. Hayatın tüm stresinden bir süreliğine uzaklaşmak için ajansıma hemen başvurabilirsin. Benim sayemde mükemmel dakikalar seni mükemmel hissettirecekse gördüğün numaradan bana ulaşabilirsin. Hayalinizde olan yaratıcı çeşitlere uygun hareket ederim. İlk görüşme yeri için yüksek potansiyelli otellerde şehvetli şekilde yaşatmaktayım. İçimde saklanan sahiplenmeyi değer veren beyler ile katlamak isterim. Eğlenceli zaman geçireceğin bir arkadaş arıyorsan o escort benim. Bu sitede gördüğünüz ajans hattı numaralarından beni rica edebilirsiniz. Danışmanlık fiyatını odaya geçtiğimizde yüzlükler halinde almaktayım. İnsanlardan gelen fantezilere, kurgulara Ankara bayan escort kurallarına uygun hareket edilir. Sıcak kanlı yakışıklılara yüksek kalitede escort hakkını sizlere sunuyorum. Ankara escort sektöründe 8 aydır alttan girip üstten çıkıyorum. Eğlence arayan dürüst gençler için kendimi gösteriyorum. Pazarlık yapan, fanatik, samimi olmayan genç insanlardan hiç memnun olmuyorum.

Seksi Doruklarına Kadar Yaşatan Escort Ümran

Merhaba beyler birlikte olmak için gerekli zaman ayrıldıktan sonra size önem veren sincan escort Ümran ile birlikte olacaksınız. Güzel olmanın yanı sıra çekici bedenimle de görüşmelerimiz seyrini çok fazla haz verici noktalara doğru taşımış oluyorum. Hayatıma kaliteli şekilde yön vermiş olduğundan giymiş oldum kıyafetlerime kadar marka değeri yüksek bir şekilde takılıyorum. Olduğum gibi görünmekten hoşlandığım için erkeklerin hiçbir zaman aşırı makyajlar yaparak o mükemmel güzelliğimi gölgede bırakacak makyajlar yapmadım. eryaman escort Size hayatımda barındırmış olduğum sürece sadece seks hayatınız değil normal hayatınızda daha farklı değişimler meydana gelecektir. Bir erkek sevgili tadında görüşmeleri benimle yapabilmek için her ortam içerisinde görüşmelerini dilerse devam ettirebilecektir. Görüşme öncesinde baş başa güzel bir akşam yemeği geçirebiliriz. Bulunduğumuz platform içerisinde göre erkeklerin hepsi bize imrenerek bakacaktır. Tatlı gülüşmelere neden olan bu görüşmelerin içerisinde erkeklerine mutluluk vermeyi hak ettiğimi düşünüyorum. Ondan dolayı ve bu düşünceler ile birlikte görüşmeye devam ediyorum. Sizler de benimle birlikte oldukça çok sevmeye başlayacaksınız. Birlikte olduğunuz gece içerisindeki sahip olmayacak ve değerin kıymetini bilmelisiniz. Çünkü ancak o zaman görüşmelerinizi benimle uzun soluklu devam etme hakkına sahip olursunuz. çankaya escort Kendi evim olduğu için yer sıkıntısı çekmeden görüşmelerimi aralıksız şekilde yerine getirmeye devam ediyorum. Habersiz bir şekilde evime gelmediğiniz sürece sizi misafir edeceğim ben hiç kimsenin şüphesi olmasın. 23 yaşındayım 1.75 boyum 52 kilo sarışın ve mavi gözlerim ile gecemde bekliyor olacağım.

sabaha kadar sikiş durmadan

bir gün eve yorgun argın geldim günün yorgunluğunu atmak için sıcak bi duş alacaktım fakat su kartını yükletmediğim için su bitmişti bende hadi siktir şansa bak dedim ve su kartını alıp su yükletmeye gittim en büyük şans ta su yükletme yeri 5 dakıkalık bi yerdeydi su yükletme yerine gelmiştim ki memur kapatıyodu o kadar ac edim acmadı bende söylene söylene eve geiyodum tam o sırada arkamdan birisi baran diye bağırmaya başladı döndüm arkamı ses lene ev sahibim di yaşı 42 falandı şişman ufak boylu birisiydi ne oldu sinirlisin dedi ya orospu coçuğu su yüklemedi dedim olur takma ben su vereyim dedi bende yok dedim banyo yapıcamda ondan dedim o da gel ya bizde yap dedi bende olurmu ya ayıp olur dedim o da ayıp falan olmaz dedi tamam dedim kapıya gelmiştik doğruca onlara cıktık karısı sibel çok güzel bi kadın dı bana hoş geldin dedi bende teşekkür ettim ve ardından hüseyin abi seslendi gel banyo hazır dedi ben bi ğüzel duş aldım ve üstümü ğiyinip çıktım ve muhabbet ettik ha bu arada ben eczacıyım eskişehir de hüseyin abi anlatıyodu yakında 15 günlüğüne şehir dışına cıkıcakmış işi gereyi biraz daha konuştuk ve çıktık 2 i 3 ğün gecmişti sibel hnm la apt karşılaştık hüseyin by gitmiş ayak üstü sohbet akşama bana da misafir gelecek dedim o da ii dedi akşam kızlar erkekler eve geldi arkadaşlar tabi bizde eczacıyız her türlü hap var evde uyarıcılar falan tam o sırada kapı calındı gelen sibel hnm mış buyru dedim acaba çok mu gürültü etik dedim o da hayır dedi başı çok ağrıyomuş acaba sende ağrı kesiçi varmı dedi bende tabii bi dakka dedim tam cekmecelerden ona uyğun bi ağrı kesiçi bakıcaktım ki geldiğimde sibel hnm gitmişti ya arkadaşlar sibel hnm nerde dedim benim kuzen bana baran şu masanın üstündeki kırmızı hapı verdim gitti dedi bende sen ne yaptın salak dedim o da bana ne oldu dedi bende boş ver dedim saat 12 olmuş arkadaşlar gitmişlerdi kafam sibel hnm daydı eğer hapı içmişse şimdi 1 saat olmuştu ve hapın etkisi yaklaşık yarım saat önce başlamıştı ve şu anda kendini okşuyodu inanın bana o hapı içen kendini frenleyemez ve merakıma yenilip yukarı çıktım kapıyı çaldım ve beklediğim gibi kapı 5 dakka ya açılmış tı kapıyı sibel hnm actı ama anlından terler nasıl akıyo bilemessiniz ben merak ettim ii misiniz dedim o da girsene dedi bende geç oldu dedim o da bi şey olmaz kımse yok dedi ve bende ii gireyim dedim bi şey içermisin dedi bnde çok içtim siz nasılsınız dedim o da iiyimm hemdev çok dedi ve ben 5 dakka ya geliyom dedi yatak odasına gitti fakat 10 dakıka olmuştu ama gelmedi ben kalktım yanına gittim kapıyı yavaşca açtım sibel gözlerini kapatmış kendinden geçmiş kendini oynuyordu ve biraz seyrettim onu seyretmek müthiş ğüzeldi göhüsleri abartısız 95 di ve uçları dim dik olmuştu altında eteği sıyırmış çamaşır yotu kendini oynuyordu benim geldiğimden bile haberi yoktu beni orada unutmuştu ben de sikimi çıkartıp tam ağız izasına uzattım gözünü açmış ve korkmuştu ama kendine engel olamıyordu sikimi sıkıca tutmuş hayır yapmamalıyım hayır ama öyle bi sıkıyoduki sanki kopartıcaktı ve birden ağzına almaya calıştı ama alamıyordu bu ne dedi bu ne biçim ya dedi bende nasıl ya dedim benimkinin boyu bunun yarısı bile yok dedi bak dedi sadece oynıcaz dedi bende ok dedim ben parmaklarım la am duvarlarıyla oynama ya başladım önce 1 paremagımı sonra iki ve ensonunda 4 parmagımıda amına yerleştirmiştim o da yavaş yavaş yalamayı bırakmış tı ben birden onu sırt üstü cevirdim o hayır olmucak sadece oynıcaz dedi ben de evet nasıl istersen dedim ve sikimi tam amının izasına getirtim sürtmeye başladım ben hareket etmededn duruyordum çünkü o kendisi alacaktı içine ve aömını saga sola sallamaya başlamış yavaş yavaş amınıa sikimi alıyodu yanlız amı çok dardı ya dedim seni kocan hiç mi sikmed,i dedim o da sadece hafta sonları 5 dakka dedi bak o zaman dedim sen gercekten bi kadın değilsin dedim o da neden dedi bende bak bundan dedim ve sikimi birden kökledim aömına öyle bi ohhhhhhhh çektiki inanın öldü zannetim ve başladım hızlı hızlı sikmeye yaklaşık 10 dakika o vaziyette siktim o artık sadec konuşuyo daha hızlı ohh yavaş yapma evet devam et ğibi konuşuyodu bu sefer ben alta gecti onu kucağıma aldım o da hayır yapmıçam yeter bu kafdar dedi ii dedim sen bilirsin dedim ve kalktım eve indim bii güzel uyudum ertesi gün işten çıktım eve geldim kapıda sibel hnm la karşılaştım bana dün verdiğin haptan verirmisin dedim bende şimdi yok isterseniz getirteyim dedim o da tamam ama 2 tane dedi bende tmm dedim yarım saat sonra haplar gelmişti çıktım zili çaldım ve kapıyı esmer 25 yaşlarında başka biri açtı ben de sibel hnm yokm u dedim o da bi dakıka dedi ve sibel hnm geldi ben hapları verdim ve gittim 45 dakkıka sonra kapı çaldı gelen sibel hnm dı gelsene dedi bemnde istediğim buydu gittim oesmer yatk odasında ışıklar sönük kendiyle oynuyordu arkamı döndüm karanlık olmasına karşı sibel soyunmuş beni arkadan sikimi tutmuştu fermuarımı çözerek sikimi özgür bıraktı yataga yattım inanın korkmuştum ve kendimi kadın gibi hissettim şimdi 4 tane el vucudumda geziniyo ve sikimi emiyorlardı fakat bu çok uzun sürmedi kendi kendilerine önce kim dedi ve sibel sikimin üstüne yavaş yavaş oturmaya başlamıştı fakat daha sikimin yarısını alabilmişti bu arada sikim yaklaşı 28 cm biraz daha böyle devam etti sonra esmer kız adı derya o üstüme çıktı yanlız bunun amı sibele ğöre epey büyükçeydi o daha rahat sikimi almıştı 10 dakıkada böyle sikiştik ve ben kalktım geminin kaptanı bendim ve istediğim gibi dümene gecmiştim ikisine domalttım inanın sikimi bi ona bi ona sokuyordum ve cığlıklar arasında nihayet gelmişti o ğece sabaha kadar 7 kere sikiştik ve hala devam ediyoruz sağolsunlar çeşit çeşit am siktiriyolar iddaya bile girmişler sikimin uzunluğunda bile isteyenler yazzın daha çok hikayem var şimdilik bu kadar

escort eryaman
keçiören escort
escort çankaya

bu kadar olmaz

Selam arkadaşlar ben 23 yaşında esmer atletik vucutlu yakışıklı bir erkeğim.Yaşadığım köyde çiftçilik yapıyorum.Haftanın her günüSelam arkadaşlar ben 23 yaşında esmer atletik vucutlu yakışıklı bir erkeğim.Yaşadığım köyde çiftçilik yapıyorum.Haftanın her günü tarladayım.Tarlamızın karşısında 10 haneli gecekondu mahallesi var.Osene tarlada mahsul olarak patlıcan vardı.Geceleri tarlamızdan patlıcan çalındığının farkındaydım.Bir gün tarlada beklemeye karar verdim.Gecenin geç bi vaktinde patlıcanların oynadığını farkettim.Elimde sopayla olay maaline yaklaştım.İki tane kadın eğilmiş elindeki çuvallara patlıcanları dolduruyorlardı.Ben bunları kıskıvrak yakaladım.Çok korkmuslardı.Ellerindeki çuvalı alıp bunların üzerlerine yürümeye başladım.Kadın bana çuvalı geri vermem karşılığında ve bu olanları kimseye anlatmam için benimle ilişkiye gireceklerini söylediler.Ben çok şaşırmıştım.Kadınların biri daha çok gençti.Öbürü ise 35 yaş civvarındaydı.Ben bu fırsatı kaçırmak istemedim.Kadınlar soyunmaya başladı.Ama öyle bi soyunuyorlardı ki sanki mecbur kalmış gibiydiler.Benim umurumda bile değildi.Ben oğlanı çıkarım genç olanın ağzına verdim.Sanki kıtlıktan çıkmış gibiydi.Sömürdükçe sömürüyordu.Bir yandanda ben öbürünün göğüslerini yalıyordum.Sonra yer değişin dedim.Öbürüde ilkinden farksız benim oğlanı dondurma niyetine yedi yuttu tam o sırada kadının yüzüne boşaldım.Bizden bu kadar dediler.Salarmıydım hiç hemen yatın biriniz dedim 35 yaşlarında olan önümde domaldı bende ilk önce amını yalamaya başladım sanki sehirin gobeginde yasıyomus gibi her tarafı tıraslıydı.benim oglan hazırol pozisyonundayken kokune kadar dayadım amının icine yerlestirdim.Hizli sekilde gitgel yapıyordum kadın artık zevkten topragı tırmalıyordu bi yandan da ben oburunun memelerini yalıyordum sıranın kendisinde oldugunu soleyip bende daha bosalmadan onume gecti.Okadar genc ve guzeldiki sikmeye doyamıyordum .Ucumuzde aynı anda bosalmıstık.Ne zaman tarlaya gitsem ille orda olluyorlar.İkisini birden becermek benim icin artık alıskanlık oldu…

hic kimse ahu kadar sevilmedi…

Mrb. Arkadaslar, ben yaklasik 13 senedir avusturyada yasayan 23 yasinda bir gencim, ismim teoman! öncelikle bu siteyi yeni kesfettigimi ve    cok begendigimi belirtmem gerekiyor! Bu sizinle paylasacagim ilk hikayem olacak. Tamamen gerceklerden ibaret olan bu olay bundan iki sene önce    yasandi! Yaz aylarinda okul harcligimi kazanmak icin tanidik bir arkadasin marketinde calisiyordum! Günler bayagi bir yogun geciyordu cünkü nerdeyse günde    12 saat calisiyorduk! Ve haftanin bir günü o semt`te oturan yasli bir amcanin ihtiyaclarini götürüp getiyordum! Bu yasli amca, bizim    marketten yaklasik bir iki kilometre uzaklikta bir binada kaliyordu, ayni nerdeyse her gittigimde karsilastigim cok cekici, cok kadinsi, cok seksi bir hanimefendi oturuyordu, ben onun türk oldugundan emindim! Her geldigimde beni söyle önemsemezmis gibi seziyordu! Bir kac gün sonra, markette calisirken birde ne göreyim, o mükemmel kadin bizim market`e alis verise gelmisti! öyle sok olmustumki anlatamam, o kadar cekici bir kadindiki, aklimdan o anda kimseye aldirmadan kadinla sevismek geliyordu! Bir kac ihtiyac`ini aldiktan sonra, bana tekrardan söyle bir bakti, ve    daha cok ihtiyacinin oldugunu ve benim ona bu esyalari tasimada yardimci olabilecegimi sordu, ben ne oldugunu anlamadan market sahibi, tabi    efendim, ne demek, diye araya girdi ve hadi oglum teo yardim et ablana diye beni rüyadan uyandirdi! Cantalardan agir olanlari .    ben aldim ve yola koyulduk, ve ayni anda sohbet etmeye basladik, ismi tugba olan bu güzel ve bir o kadarda sekxi kadin yasinin 35 oldugunu söyleyince, saskinligim ve hayranligim dahada artti! 35 yasinda olmasina ragmen, 20lik kizlara tas cikariyordu! Kendisinin    yaklasik 6 aydir dul oldugunu ve yanliz yasadigini anlatirken, yanlizligin .    ne kadar kötü oldugunu vurguluyordu! O anda tugbanin gözüne girmenin tam zamaniydi ve ona söyle bir cvp verdim: “bir erkek ne kadar salak olabilirki, sizin gibi mükemmel bir haminefendinin kiymetini bilemez” böyle bir cvp beklemiyordu, ama hem benim icin pozitif anlamda sasirmis hemde mutlu olmustu! Sohbetimiz koyulasiyordu, bana kiz arkadasim olup olmadigini sordu, bende maalesef yok dedim! Bu seferde o bana sürpriz yapmisti, “böyle yakisikli ve beyefendi bir genc nasil    olurda kiz arkadasi olmaz” dedi. Bu sefer ben cok heyecanlandim ve tesekkür ettim, tamda evine gelmistik, esyalari birakmistim. Tam gidiyordumki, gel bir yorgunluk kahvesi ic dedi. Markette isler beni bekliyordu, .    ve tesekkür ederim ama ise gitmem lazim dedim! O zaman    baska bir zaman gel, kahve borcumu ödeyim dedi! Bana hic bir borcunuz yok, size seve seve yardimci oldum dedi! (kadin    resmen mest olmustu, benim centilmenligim karsisinda) bana cok mahcub oldugunu ve beni tanidigina menmun oldugunu, ama borcunu ödemek istedigini tekrarladi!    Bende israrinizi kiramam, tamam ama anca hafta sonu gelebilirim dedim. Ne zaman istersen gel deyince, cumartesi aksam icin sözlestik! Cumartesi isten cikar cikmaz, eve gidip bir güzel banyo yaptim, sik bir kiyafetle geldim tugbanin yanina. Kapiyi actigi anda, nerdeyse kalbim duracakti, müthis dekolte bir kiyafetle karsiladi beni, sanki herseyi benim hayallerime göre hazirlamisti, hosgeldin dedi ve kapiyi örttü! Ve o anda klasik tanisma sahneleri yasanacak derken, birden bire dudaklarimiz birbirine girdi, ve en atesli sekilde 5-10 dakka öpüstükten sonra, beni orada soymasiyla bütün vücudumu yalamasi bir oldu, mükemmel bir duyguydu, tugba inanilmaz bakislariyla beni azgin bir bogadan dahada azgin hale .    getirmisti, ben zevkten haykirmamak icin kendimi zor tutuyordum. Ve ilk orgazmi oracikta öyle yasadim. Sonra beraber banyoya gectik, birbirimizi yikiyorduk,    cok güzel, cok pürüzsüz bir vücudu vardi! Bana banyoda hosuna gittimi diye sordu, bende belli olmadimi hosuma gittigi diye sorunca güldü, ve bana kadinlarla böyle güzel konusmayi, onlari böylesine etkilemeyi .    nerde ögrendigimi sordu! Bende gülerek seni görükten sonra bu özelliklerimi    kesfettim dedim, yine güldü ve hinzir seni dedi. Banyodan ciktik ve yatak odasina gectik,yatak cok büyüktü, perdeleri cekmis, odanin her yerine kirmizi mumlar yakmisti. Cok azmistim ve hemen onu yataga yatirip bütün vücudunu yalamaya basladim, cok hosuna gidiyor, inlemeleri cogaliyordu, .    yavas yavas en güzel yerine dogru cikiyordum, tugba cok fena olmusu, askim, yawrum diye haykiriyordu! En güzel yerini yalarken, kendini tutamayip bas bas bagirdi, cok pürüzsüz ve cok güzeldi vaginasi! Dayanamiyorum gir artik diyordu, bacaklarini ayirip yawasca aletimi sokunca, cok derinden bir oohhh cekti! Tempoyu arttirmistim ve en köküne kadar .    sokuyorurdum. Ooohhlar ahhhhhlara dönmüstü, ikimizde zevkten ucuyorduk ve sonunda icine bosaldim! Ikimizde bitkin haldeydik, bir kac dakika öyle yattiktan sonra, biraz yatakta sohbet etmistik, baslangic cok güzel oldu demezmi tugba, bende evet bu daha baslangic dedim. Bu sefer 69 pozisyonuna gecmistik, cok güzel yaliyordu tugba! Ondan sonra tugbayi dönderip arkasina .    gecmistim, cok güzel domalmisti, cok yavas bir sekilde arkadan sikiyordum, ve hayatimda o ana kadar bu kadar zevk aldigim bir    olayi hatirlamiyordum, belliki arkadan hic sikilmemisti tugba, 5-10 dakkalik git gelden sonra tekrar bosaldik, ve o gece akliniza hangi pozisyon geliyorsa, hatta akliniza gelmeyen bütün pozisyonlari yasadik tugbayla, cok güzeldi .    coooook. !!! Avrupada yasayan ve benimle irtibat kurmak isteyen hanimlar,    yazacaginiz mailler icin simdiden tesekkür ederim, ve en ictenlikle cvp yazacagimi bildirir, saygilarimi sunarim, teoman [email protected] NetGönderen: 100teo

adım daniela ne kadar büyüğünü ıçime ala..

Ben Daniela. Sarışın, yeşil gözlü, portakal büyüklüğünde göğüsleri olan genç bir kızım. İsviçreli bir aileyiz. Zürich’te oldukça mutlu bir yaşantımız var. Okullar yaz tatiline girdiğinde her yaz olduğu gibi annem ve babamla çiftlik evimize doğru yola koyulduk. Bütün yol boyunca kitabımı okudum ve aksama doğru çiftliğe vardık.Evimizde sürekli yalnız kalan ve çiftliğimizin kahyası Veli amca bizi karsıladı, aksam yemeğimizi yedikten sonra yattık. Ertesi gün Veli amca ile çiftlikte gezdik.Aksam odama çekildim ve kitabımı okumaya basladım. Bu arada yan odadan inleme sesleri gelmeye basladı.Merak ettim ve sessizce yan odaya doğru yöneldim. Anahtar deliğinden baktığımda babam o koca şeyini annemin ağzına sokmus inliyordu.İçimde garip Hisler uyanmaya basladı ve daha sonra babam sikini annemin orasına sokmaya basladı.Simdi annem İnlemeye basladı.O koca seyini anneme sokup cıkarıyorduki annemden korkunc cığlıklar cıkmaya basladı. Benimde bacak aram ıslanmaya basladı.Bu güne kadar böyle bir şey ne gördüm nede duymuştum. Yalnız bu gördüklerimden sonra kesinlikle çok güzel bir şey olduğu kanısına vardım. Annemin çığlıkları durmuştu babama sarılarak yattılar. Ben de odama çekildim ve bacak aramda ıslanan yeri okşamaya başladım. Annemin inlemesi ve çığlıkları kulağımdan gitmiyordu. Ama bu yaptıkları şeyin annemin ve babamın çok hoşuna gittiğini yüzlerinden anlamıştım. Bunları düşünürken uyuya kalmışım.Ertesi gün Veli amcayla beraber atların bulunduğu ahıra gittik.Veli amca ben biraz temizlik yapacağım sen atlara fazla yaklaşmadan seyredebilirsin dedi.Dün akşam gördüklerimin ne olduğunu Veli amcaya sormak istedim.Veli amca bir şey sorabilir miyim? dedim.Şimdi işim çok sonra sorarsın dedi.Yoksa acaba anne ve babamamı sormalıydım diye düşünüyordum ama onlara soramazdım çünkü bana kızacaklarından emindim. En iyisi yine Veli amcaya sormaktı. Veli amca bizim evimizden ayrı tek katlı bir kulube gibi bir yerde kalıyordu.Yarın sabah erkenden Onun kulubesine gidip orada sorabilirdim. Yarın sabahı iple çekiyordum.Akşam yemeğinde annem ve babam yarın sabah erkenden İstanbul’a geri döneceğimizi hepimizin erken yatmamız gerektiğini konuşuyorlardı.Hemen atıldım ve ben gelemem dedim Çünkü çok merak ettiğim şeyi yarın Veli amcaya soracaktım.Babam olmaz dedi. Ama ben yolda çok yoruluyorum.hem nasıl olsa akşama geri dönmeyecekmisiniz dedim.Annem hayır yarın gece orada kalıp ertesi gün geleceğiz ,gece sen burda korkarsın dedi.Ben artık büyüdüm tek başıma kalabilirim hem Veli amcada var pek tek sayılmam dedim. Babam peki tamam dedi. O an dünyalar benim olmuştu sanki . Hemen odama çıktım ve bir an sabah olması için uyumaya çalışıyordumki yan taraftan inleme sesleri dikkatimi çekmeye başladı ve bu sefer yatak odalarının kapısı aralıktı içeriyi çok iyi görebiliyardum. Annem yatağa yanlamasına yatmış bacaklarını açmış ve yere doğru sarkıtmış babam da annemin bacak arasına girmiş diliyle resmen yalıyordu. Annem dilini içime sok diye yalvarıyordu. Bir süre böyle devam ettiler. Daha sonra annem babamın şeyini eline alarak bir yukarı bir aşağı doğru sıvazlamaya başladı.Ağzına doğru götürdü ve diliyle ucuna darbeler vurmaya başladı.Bazen hepsini ağzına sokup çıkartıyordu. Babam harikasın, mükemmel diyordu,annem babamın şeyini elinde sallayarak bunu içime sok daha fazla dayanamayacağım dedi. Babam annemin üzerine doğru abandı ve ileri geri gidip gelmeye başladı..Bu arada benimde bacaklarımın arası sırıksıklam ıslanmıştı.çAnnemin deliği benimkinden daha büyüktü sanırım yoksa tahminimce onbeş santim olan babamın şeyini içine alamazdı.Acaba ben ne kadar büyüğünü içime alabilirdim.Ben bunları düşünürken annemden büyük bir çığlık koptu. Babam şimdi de annemin götüne sokmuştu.Annem başını sağa sola sallayıp duruyordu belliki canı çok yanıyordu ama hepsini sok diyede inliyordu. Anlaşılan aynı zamanda çok hoşlanıyordu. Babam geliyorum dedi ben bir şey anlamadım ama babam şeyini annemin götünden çıkarttı ve ağzına soktu bir anda annem yutkunmaya başladı.Ama hepsini yutamadı sanırım çünkü dudaklarının arasından beyaz süt gibi bir şey akmaya başladı.Annem ağzındaki şeyi çıkarttı ve hhmmm çok güzelmiş dedi. Birbirlerine sarılarak yattılar. Hemen odama döndüm ve yatağıma uzandım.Veli amca bana babamın anneme yaptığı şeyleri yapar mı diye merak etmeye başladım. Acaba Veli amcanın şeyi ne kadardı benim şeyim onu içine alabilirmiydi diye düşürken uyuya kalmışım.Öğlene doğru uyandım annem ve babam gitmişti.dışarı çıktım. Veli amcayı aramaya başladım.Ahıra baktım.Orada yoktu.Kulubesine doğru yürümeye başladım ve Onu kapının önünde bir koltukta oturuyordu yanına gittim.Babamların nezaman gittiğini sordum. Sabah çok erkenden yola çıktılar dedi. Okuldan bahsettik biraz yorulduğum için kucağına oturdum.Bana kaça geçtiğimi sordu bende sınıfmı yeni geçtim dedim.Büyümeye başladın desene dedi.Evet dedim ve veli amca sana bir şey sorabilir miyim dedim. Tabi dedi ve bende dün gece gördüklerimi anlatmaya başlamıştımki bunlar ayıp şeyler sen daha küçüksün dedi.Veli amcanın kucağındayken bu arada onun pantolonunda bir kıpırdanma hissettim ve ben anlatmaya devam ettim. Götümün altında bir şey kabarıp gittikçe büyüyordu.Çok merak ediyordum.Acaba babamınki gibi bir şeymiydi. Bütün bu anlattıklarımı bana yapmasını istedim. O hayır sen çok küçüksün canın çok yanar hem annen baban duyarsa rezil olurum. Anneme ve babama söylemeyeceğime yemin ederim dedim. Götümün altındaki şey beni iyice zorlamaya başladı. Götümün altındaki büyüyen şey nedir diye sordum . Ona yarrak veya sik denir.Onu öpüp yalamak istiyorum dedim. Bir şartım var dedi.Bu yapacaklarımız ikimiz arasında kalacak ve sadece seni ağzından sikeceğim. Kabul ettim.Önümü göstererek bunun adı ne diye sordum . Am dedi.oramdan niye sikmiyorsun dedim. Sen bakiresin amını kocana saklamalısın dedi ve beni kucağında kulubeye götürerek yatağa yatırdı, pantolonunu çıkararak yanıma yattı.Hadi bakalım yarrağımı yalamaya başla dedi ve yarrağını donundan dışarı çıkardı ve o an şok oldum en az yirmi santim ve babamınkinin ikikatı kalınlığındaydı.Koskocaman ve demir gibi sertti.iki elimle yukarı aşağı sıvazlamaya başladım ucunu yavaş yavaş öpmeye başladım dilimle ucunda daireler çizmeye başladım.Annem babama yaptıklarının aynısını yapmaya çalışıyordum.Ama ağzımın içine çok azını sokabiliyordum.Birden ağzımdaki titremeye başladı ve Veli amca başımı iyice şeyine bastırdı ancak yarısı girmişti ama gırtlağıma dayanmıştı. Veli amcadan acayip sesler çıkmaya başladı ağzıma genzime tazikli bir şey fışkırıyordu hepsini yutmaya çalışıyordum.Kısa aralıklarla fışkırmaya devam ediyordu .Veli amca başımdan tutarak beni kaldırdı. İşimi çok iyi yaptığımı bunun adının ne olduğunu biliyormusun diye sordu. Hayır dedim. Bu oral seks demektir.Senin ilk olmasına rağmen çok iyiydin.Bu sözlerine sevindim demekki hoşuna gitmişti.Peki amıma sokarsan ne oluyor dedim sikişmek, götüne sokarsamda anal sikişi diye cevap verdi.Aslında amımdan ve götümden sikişmek istiyordum ama bir yandanda bu yarrağı içime nasıl sığdıracağımı düşünüyordum.Veli amca ben atlara bakmaya gidiyorum dedi ve gitti.Bende eve gittim ve banyoya girdim aklım hep sikişteydi.Bugün gibi bir fırsat bir daha elime geçmeyeceğini düşünerek bir plan yapmaya karar verdim.Bu gece kendimi kesin siktirmeliydim. Çünkü yarın bizimkiler gelecekti.Banyomu yaptım ve akşam için yemek yapamayacağım için güzel bir kahvaltı sofrası hazırladım.Ve geceliğimi giydim.Veli amcayı yemek için çağırdım. Geldi ve kahvaltıya başladık.Veli amca yaptıklarımızı kimseye anlatmayacaksın değilmi diye sordu.Hayır dedim. Tam bu sırada bir araba sesi duyduk olamaz bu bizim arabaydı bizimkiler dönmüştü. Bütün planlarım suya düşmüştü. Hiç bozuntuya vermedik.Moralim çok bozulmuştu.Kendimi mutlaka siktirecektim.Ertesi gün telefon çaldı ve annemin annesi rahatsızlanmış ve hastaneye kaldırmışlar.Bunun üzerine annem Ankara’ya annesinin yanına gitti.Babamla biz yalnız kaldık.Bir gün babamı çıplak resimli bir dergiye bakarken gördüm.Sanırım annemin yokluğunda onlara bakarak boşalıyordu.Babam bahçede olduğu bir anda odalarına girdim ve dergiyi uzun bir aradan sonra buldum. Ve resimlere bakıyordum bir yandanda amımı okşuyordum.Derginin forum bölümündeki yazıları okudukça azdım.Hele bir tanesinde genç bir çocuk annesiyle nasıl sikiştiğini anlatıyordu ve babamda bu sayfaya boşalmış bazı yerleri okuyamıyordum.Birden beynimde bir şimşek çaktı. Belkide babam beni sikmek istiyordu. Akşam yemeğinden sonra salonda babamın karşısına oturdum.Bana karşı İlgisinin olup olmadığını anlamak için bacaklarımı açarak sehpaya uzattım.Ancak babam bakmıyor TV izlemeye Devam ediyordu.Dikkatini çekmek için annemin ne zaman geleceğini sordum. Bana doğru baktı ve belli değil dedi tabi bacak arama kaydı gözleri kesin donumu görmüştü.Yerimden kalktım ve banyo yapacağımı söyledim. İzleyeceğini umarak Banyonun kapısını aralık bırakarak tuvaletimi yaptım ve yavaş yavaş soyunmaya başladım Duşun altına girdim ve her yerimi özellikle amımı bir güzel yıkadım.Bilmiyorum nedendir kapıya doğru bakmıyordum çekiniyordum belkide izlemiyordu. Kurulandım ve donumu ve geceliğimi giydim. Göğüslerim Portakal büyüklüğündeydi ve zaten genelde de sütyen takmıyorum. Banyodan mutfağa doğru gittim Amacım biraz meyve yemekti. İçeriye babama seslenerek meyve yeyip yemeyeceğini sordum.Sesi bana yaklaşarak Neler yapıyorsun diyerek yanıma geldi. Sen hazırlayacaksan yerim dedi. Yalnız tabaklara yukarıda olduğu için Bir türlü uzanamadım bunu gören babam masayla benim arama girerek dolaba doğru uzandı tabi biraz bana doğru abanarak.Siki büyüktü. Götümün üzerinde sırtıma doğru dayanıyordu. Demek beni banyodayken izlemişti. Masayla tezgah birbirine çok yakın değildi ama yinede cesaret edip sikişelim diyemiyordum.Buzdolabından su şişesini çıkarttı. Ben halen tezgahın önünde geçerken sürter ümidiyle oyalanıyordum.Yine arkama geçerek bardaklara uzandı.Siki halen büyüktü.Evet bu sik mutlaka içime girmeliydi Hem Veli amcanınkinde kısa ve inceydi içime almam daha kolay olurdu.Siki arkama dayalı bir vaziyetteyken bardağa suyu doldurdu ve içti bardağı tezgaha bıraktı.Bu an hiç bitmesin istiyordum ama O salona doğru yürümeye başladı. Salondada sohbet ediyorduk.her tarafımı sergiliyordum resmen ama tabi benim adımı atmamı bekliyordu belkide.Uykum geldiğimden odama çıktım ve uyudum.Bir anda üzerimde bir ağırlık hissettim.Gözlerimi açtım ama karanlıkta bir şey göremedim.Küçük memelerimi öpüyordu hiç sesimi çıkarmadım uyuyor numarası yapmaya başladım.Bu her kimse geceliğimi çıkarmıştı ve şuan donumu çıkarıyordu.Ağzını amıma dayadı ve yalamaya başladı.Çok hoşuma gidiyordu.Dilini içime sokup çıkarıyordu. Ve beni yüzüstü çevirdi.Başımın altındaki yastığı karnımın altına koydu.Bacaklarımı açtı ve götümün deliğinden içeriye dilini sokmaya çalışıyordu. Bir parmağını götüme soktu ve içinde oynatmaya başladı . Çok hoşuma Gitmeye başladı.acaba bu babammıydı yoksa Veli amcamıydı. Daha sonra götümü krem gibi bir şey sürmeye başladı sikini götümün deliğine dayadı ve ittirmeye başladı ama bir türlü içine giremiyordu ve canım yanmaya başlamıştı.Uyanır gibi yaptım. On saniye bekledi ve hiç ses çıkarmadı.Gidecek diye çok korktum. Anlaşılan gıkımı bile çıkartmayacaktım. Tekrar sokmaya başladı ucu girmişti bağırmamak için kendimi zor tutuyordum.ister istemez kımıldıyordum bu onu durmasını sağlıyordu . Yine ucunu sokup çıkartıyordu ve boşaldı.Bu kişinin babamın olmasını istiyordum. Ve geceliğimi giydirdi odadan çıktı .Biraz sonra yağmur başladı şimşekler çakıyordu korkmaya başladım ve babamın yanına gittim. Korktuğumu söyleyerek yanında yatmak istediğimi söyledim . Kabul etti, bir rüya gördüğü söyledim.bir şey söylemedi.Anlatmaya başladım ve çok hoş bir rüya diyerek anlattım ve gerçeği kimbilir ne kadar güzeldir diye ilave ettim.Babam bana sarılarak rüya değil gerçekti. Dedi istersem bir daha yapacağını söyledi.Yatakta aşağı kayarak babamın sikini donundan dısarı çıkarttım ve ağzıma soktum.Emmeye başladım.Çok zevkliydi.yarısını rahat rahat ağzıma sokabiliyordum.Dilimle ucuna daireler çiziyor dibinden ucuna kadar yalıyordum. Babam seni küçük şeytan harikasın diyordu sanırım ilk defa boşalacaktım. Amım korkunç ıslandı babamın siki taş gibi olmuştu. Beni yatağa yüzüstü yatırdı ve sikini göt deliğime dayadı ama ben amıma sokmanı istiyorum dedi olmaz dedi sen bakiresin dedi. O zaman bırak beni sikme dedim.Peki dedi O sırt üstü yattı böyle daha kolay olur dedi . Sikini eliyle tuttu ve amıma sokmaya başladı. Canım çok yanıyor ama girmesinide istiyordum. Ama bir türlü üstüne oturamıyordum.Babam hızla beni üstüne çekti büyük bir çığlık attım. Artık hepsi içimdeydi.Oturup kalkıyordum ama canım da yanıyordu. Korkunç bir zevkti çıldırmıştım. Babam çok dar galiba boşalacağım dedi. Beni tuttuğu gibi yatağa yatırdı ve hızla sikini ağzıma sokup çıkarmaya başladı. Korkunç birşekilde boşaldı.Heryerim batmıştı. Ve uyuduk.ertesi gün öğlende uyandım yatağımda buldum kendimi. Aşagiya indim ve babama günaydın dedim. Bana nasılsın diye sordu. Çok iyiyim dün akşam harikaydı her gün bunu yapalım dedim.babam olmaz çünkü annen anlarsa çok kötü olur bu aramızdaki bir sır annen olmadığı zamanlar yaparız dedi. Üç gece daha sikiştik ama sonra annem geldi ve babam beni sikmez oldu.
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Daha Modern Daha Yenilikçi ve Bir O Kadar Zeki Çıtır Bir İzmir escort

Her daim kendisini geliştiren nazik sevecek zeki modern ve bi o kadarda çıtır sevimli bir izmir escortum. Kendi her yeniliğe ve gelişmeye açık tutan birisiyim. Partnerleriminde aynı düzeyde olaması beraberliğimizi adeta daha anlamlı kılan bir klavuz gibi müthiş deneyimlere ve yeni tatların önünün açılmasına sebep oluyor. Kendine zeki bir birliktelik modern çağdaş bir izmir escort arıyorsan sanırsan tam olarak aradıklarını bütünü ile bende bulacaksın. Bu güne kadar resmen bir çocuğu öğrenme açlığı gibi sürekli araştırmış ve eğitime kişisel bakımıma ve temizliğe hijyene önem verip bu noktalara geldim. Tamamen akılcı ve mantıklı bir yaklaşımla seni zekası ile hayranlığa sürekleyecek bir izmir escortum. Yeri geldiğinide bir birimizi birer kitap gibi okuyup seks tecrübelerimi daha zevkli kılan pozisyon ve yaklaşımlarımız ile tamamen farklı ve asla denemediğin harika bir deneyim sunacağıma eminim. Kendimi asla her zaman öne atmadım taaki en doğru kişiyle bir birliktelik yaşayana kadar. Seni kendime hayran bırakma konusundada neler yapabileceğimi asla bilemezsin. Kendim kadar seninde araştırmacı ve yeniliğe hayran bir yapıda olduğunu düşünüyorum ve buna görece hareket edeceğimden bir birimize olan çağdaş yaklaşım ile sorunsuz bir birliktelik olacağına eminim. Bir birimizi anlama sıkıntısı tamamen ortadan kalkacak ve cesur sohbetlerim ve çekiciliğim ile seni kendime her yönden bağlayacağımı göreceksin. Yeri geldiğinde seks hayatımızda yeri geldiğinde bir kültür gezisinde bile bunları net bir şekilde göreceğine benimle sınırları olmayan bir birlikteliğinin ve yaşanacak onca şeyin daha keyifliği ve heyecan verici olduğunu hiç uğraşmadan anlayacaksın. Tabii en önemlisi olan seks hayatımızda muhteşem deneyimler seni bekliyor olacak en sevdiğim oral sekste sana keyif nasıl yapılır bunun en has halini göstereceğim ve seni bunu yaşamaya iteceğim. Bağımlısı olacaksın adeta kendini bundan koparman neredeyse imkansız olacak ve seni harika bir biçimde kendime hayran bırakacağım. Kendini bu denli rahat zeki bir escrotun ellerine bırakmak istiyorsan benimle iletişime geçebilirsin.

Seks her ne kadar güzel şey olsa da asla yaşamamanız gereken durumlar ve kişiler vardır. Seksi şu 4 kişiyle yaşamayın: – Evli ya da sevgili olan biriyle: Bunu yaptığınız zaman hayattaki pozisyonunuzu kendiniz belirlersiniz. Hayatta her zaman ‘3. şahıs’ o

Seks her ne kadar güzel şey olsa da asla yaşamamanız gereken durumlar ve kişiler vardır. Seksi şu 4 kişiyle yaşamayın: – Evli ya da sevgili olan biriyle: Bunu yaptığınız zaman hayattaki pozisyonunuzu kendiniz belirlersiniz. Hayatta her zaman ‘3. şahıs’ olarak adlandırılır ve hayata her zaman ‘3. şahıs’ olarak devam edersiniz. Bir insanın hayatındaki ilk ve en önemli faktör olmazsınız. Olamazsınız da.. Siz kendi yerinizi belirlediniz çünkü. escort ankaraSizin 3. şahıs olmak dışında bir şansınız daha vardır. O da 2. kadın olmaktır. Hatta ve hatta siz bir erkeğin hayatındaki 1. sırada bulunan kadının yerini almaya çalışsanız bile 2. kadınsınızdır ve o şekilde kalacaksınız. Mutlu bir evliliği yada ilişkiyi, erkeği ihanete sürükleyerek başarsanız bile sizin gibilerin yeri ancak 3. ya da 2. sıradır. ankara escortHaddini bilmek, hayattaki yerini bilmektir çoğu zaman.. Hayattaki yerinizi kendiniz belirleyin.. Şansınızı da olmamanız gereken yerlerde aramayın..- Arkadaşınızın aşkıysa: Arkadaşınızın hoşlandığı kişiyle hatta arkadaşınızın sevgili olduğu kişiyle asla seks yapmayın. Bir erkeğe sorulsa ‘Arkadaşın mı sevgilisi mi’ diye hiç kuşkusuz ‘Arkadaşım’ diye cevap verir. Oysa kadınların yarısından fazlası bu soruya ‘Arkadaşımı seviyorum ama onun yerinde olmak ve yaşadığı ilişkiyi tatmak isterdim’ diye cevap verirankara escort bayan Sadece kendini bilen bir kadın ‘Arkadaşımın aşkıyla işim olmaz’ diyerek cevap verir. Maalesef biz kadınlar böyleyiz. En büyük kazığı bir erkekten değil, bir kadından yiyoruz.- Patronunuzsa: Patronunuzla bekarsa bile böyle bir duruma girmeyin. Hayatı düzene girdiğinde ve birileriyle birlikte olmaya başladığında ilk şutlayacağı kişi sizsiniz. İyi bir çalışan olsanız bile..- Gerçek aşkı arıyorsanız: Gerçek aşkı yatak odalarında tek gecelik ilişkilerde, onun bunun sevgilisine kanca atarak bulamazsınız. Karşı tarafın da bu konuda hiçbir şekilde talebi yoksa seks yapmayın ve ortamdan uzaklaştırın.