48 lik çıtır

selam arkadaşlar bu hikayemi internetten tanıştığım 48 yaşında (nüfus yaşı) ama bana göre 24 yaşında gibi bir çıtırla yaşadım. Arkadaşlık sitelerinden bi tanesinde…

Posted On

teşekkürler çıtır..!

Merhaba arkadaşlar ben murat yani akrep-m40 sitenın mudavımlerı benı yaşanmış olan bir kaç anımlarımdan hatırlar ve hatta bir kaç bayan ark edinmemem yardımcı…

Posted On

52 lik citir

mrb larben ırfan aslen rızelıyım bundan 21 gun once nette okey de oynarkenadının gonul olduğunu soylkeyen bayan geldı masamoynaya bılırmıyız ded başladık oynamayahem…

Posted On

otobuste onumde oturan cıtır

bundak yaklasık 3 hafta once ızmırden hatay gıtmek ıcın otobuse bınmıstım. otbuse bındıkten 15 dakka sonraotobus yolda durdu ve bır kız aldı. kız…

Posted On

Ankara Escort Güzel Çıtır Aslı

Bütün web site üzerinde bana ulaşmayı bekleyen yakışıklı erkeklere selamlar olsun benim adım Aslı, esmer ve gözlüklü hatunlardan hoşlanan beyler için kendi kişisel…

Posted On

Arzulu Çıtır Escort Seni Bekliyor

Bu hususta dikkat ederim. Saatler boyu sevişmenin hayal ürünü olduğunu düşündüğünüz Bağımlısı olmak lar kesinlikle doğru bir şey değil. Alkol kullanmayı severim ve…

Posted On