Resmi fahişem ablam oldu

bende sizler gibi sıra dışı bir hikayemi paylaşmak istedim.Ben 29 yaşında 1.80 boylarında kumral yeşil gözlü yakışıklı sayılabilecek bir gencim,en azından şu an için 2 sevgilim var:) Ama hayatımın en kuvvetli boşalmasını bu kız arkadaşlarımla veya daha önceki kız arkadaşlarımla yaşamadım kimle yaşadım dersiniz? Benim bile tahmin edemeyeceğim hatta şu anda bile hala nasıl yaptığıma şaşırdığım kişi 2 aylık yeni doğum yapmış olan ablamdı.Ablam 1.70 boylarında ve şu an itibari ile 65 kilo civarı olan,oda benim gibi yeşil gözlü ve kumaraldır.Ve doğumdan önceki ancak avucu dolduran göğüsleri şimdi avuçla kavranamaz durumda.Nerden mi biliyorum:) Anlatayım,Bundan 1 ay evvel eniştem yurt dışından sipariş verdiği arabayı almak için 2 günlüğüne Almanyaya gitmişti ve benide dönene kadar ablana bakarmısın demiş hatta sana dönerken Nokianın son model bir telnundan alırım diyerek rüşvet bile vermişti:) Tabi benimde canıma minnet okey demiştim. Eniştem gittiği gece ablamla birlikte yemek yedik dedi kodu yaptık ve TV.seyretmeye başladık.Bu arada ablamın 36 yaşında olduğunu söylemişmiydim,ve göğüs uçlarından sürekli süt geldiği için evde sutyen kullanmadığını:) Ve o emile emile dışarı doğru en az 2 cm uzayan meme başlarıyla etrafımda çekinmeden dolaştığını:)) Neyse TV seyrederken birden 2 aylık yeğenim birden ağlamaya başladı ablam eyvah yandık gene dedi,bende hayrola ne oldu dedim ne olacak küçük sapık beni çağırıyor azdı galiba gene dedi gülerek. Bende valla senin sorunun bende onu emzirecek tek bir şey var oda onu istemez dedim gülerek:) Ablamda bana tamam işte bir sen eksiktin büyük sapık dedi gülerek.Bende al gelde emzir oğlunu fazla ağlatma dedim,oda tama dedi gitti ve yeğenimi alarak geldi salona ben üçlü koltukta uzanıyordum ablamda ikili koltuğa oturdu ben TV.nin tam karsısındaydım oda benin solumda emzirmeden önce ışıkları söndürdü ama TVnin ışıkları odayı yeterince aydınlatıyordu:) Ve bende biraz TV seyrediyor birazda yeğenimim ablamaın meme başlarını emişini seyrediyordum,ve içimden şanslı velet dedim ve farkında olmadan güldüm.Ablamda hayrola neden gülüyorsun dedi,gülüşümü yakalamış bende ben suanda emecek bir çift göğüs bulamazken senin beyefendi bulmuş bana nispet yaparcasına sanki tadını çıkarıyor şanslı velet dedim.Ablam bastı kahkahayı ve ne o kıskandın mı dedi.Bende hersey esprili gidiyor diye çekinmeden evet dedim,oda istersen bir göğsüm boş gel paylaşın dedi.Bende ablam bu gün havasında hala şakayı sürdürüyor diye içimden geçirdim ve o zaman bende bu muhabbete devam ederim diye düşündüm ve ablama tamam bak gelirim ve harbiden emerim memeni dedim. Esasında ablamla bu tür sakaları birbirimize yapardık ama hiç birbirimize karsı bu tür acık tabir kullanmazdık ve ben biraz evvel gelir ve yalarım memeni demiştim,ve bu beni çok tahrik etmişti ama bozuntuya vermedim ve tamam işte geliyorum dedim ve yanına oturdum.Ve ablamın halen işin sakasında mı olup olmadığını öğrenmem gerekiyordu ve ona hazırmısın,bak abla falan dinlemem fena emerim dedim gülerek. Oda emde görelim dedi ama artık gülmüyordu evet şuan arada öyle bir çizgi vardı ki bunu yasamayan bilemez.Düşündüm bu hamle yavaş olamazdı hızlı davranmalıydım ters tepki gelirse sen istedin demeye yüzüm olmalıydı.Ve ona kapa gözünü o zaman dedim oda neden dedi. Bende daha zevkli olur dedim gülerek ama ablam hiç gülmüyordu tamam dedi.Ve elimle boştaki memesini kavradım ve hızla meme başını ağzıma aldım yavaş yavaş meme basını emmeye başladım ağzıma hemen sütü geldi ve yuttum yuttukça sütü gene geliyordu ablam resmen benide emzirmeye başlamıştı. Ve sikim dimdik olmuştu,zaten onuda şortumun kenarından dışarı çıkarttım hem memesini emiyor hem de 31 çekiyordum.Bir ara ablamın gözlerine baktım acıktı ve beni seyrediyordu,bana istersen yardım ediyim dedi ve eliyle memesini kavrayıp ağzıma servis yaptı. İnanamıyordum ablam resmen kendi isteğiyle beni emziriyordu bu arada 31 çektiğimi fark etti ve bana emdiğin sütlerin karşılığını isterim geleceği zaman sende beni emzir dedi. Bende zevkle dedim hızlı 31 çekmeye devam ettim ve boşalacağımı anladım an ayağa kalkıp sikimi ağzına verdim çılgın gibi saksafona başladı ağzında iken ben 31 devam ediyordum ve ağzına patladım çoğunu yuttu ve ağzında kalan biraz spermi memesinin üzerine tükürdü ve o spermide yeğenim yaladı yuttu.Ablam çok güzeldi enişten gelene kadar istediğin kadar seni emziririm ama ilişkiye girmem eğer sende istersen dedi ve o gece beraber yattık ve gece ablam uyurken tabi bu arada ablam sadece külodunla yatıyordu ben çırılçıplaktım. Ve ona arkadan sarılmış memelerini elimle kavramış yatıyordum ve benim buna bir şekilde sokmam gerektiğini düşündüm ve kalkıp banyoya gittim gözüme o an saç jölesi çarptı ve jöleyi sikime sürdüm yatağa geri döndüm elimdeki jöleyide göt deliğine sürdüm,memelerini okşayarak sikimi tekrar kaldırdım kilodunu arkadan yana çekip göt deliğini savunmasız bıraktıktan sonra bir hamlede tek bir hamlede sikimi götüne gömdüm. Aman Tanrım ablamdan nasıl bir ses cıktı tahmin edemezsiniz ben bile böyle bir sesi ilk defa duydum avize çınladı ama soku üzerimden atıp son santimine kadar (17) Cm götüne dipledim öyle sıkı sarılmıştım ki kaçamadı 15-20 gitgelden sonra sadece offf offfff diyordu, çığlık kesilmişti kacmayada çalışmıyordu sanki yavaş yavaş alışıyor gibiydi ve bana sen yeğeninden ve eniştenden daha şanslısın dedi onlar senin kıskandığın memelerimi emiyorlar ama daha ikiside bu göte koyamadılar dedi halende ooffff diyordu ve 30-40 gelgitten sonra hadi daha hızlı demesiyle boşalmam bir oldu ve sikimi götünden çıkarıp bir kere daha ağzına patladım. Harikaydı ama sesler yeğenimi uyandırmıştı.

eniştem ablam ve ebn grupça sikiştik

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları,ben kendimden başlayım adım halil 17 yaşındayım uzun boylu hafif kilolu sarışın yeşil gözlü bir erkeğim , ablam merve 22 yaşında uzun boylu siyah saçlı yeşil gözlü 90 60 90 beden ölçüleri olan bir afet göt deseniz çok iyi dışa çıkık selülütsüz 90lık göğüsleri azgın memeleri ve amı , eniştem 23 yaşında adı haluk uzun boylu hafif kilolu yakışıklı zengin esmer kahverengi gözlü kültürlü biri, hikayem ben arkadaşlarımla bir gün hasanların evde oturduk içiyoruz. kafam çok güzel oldu baya vakit geçirdik gezdik falan sonra oturdugumuz semte parkta oturuyoruz arkadaşlarla bende evde kimse yok diye biliyorum ailem düğüne gitti diye eve gidiyorum oturup hikaye okurum 31 falan çekerim hesabına çıkıyorum yukarı ablamla eniştem evde başka kimse yok. eve girdim sessiz bir şekilde annemlerin yatak odasından sesler geliyo ablam – aşkım uff ıhh enişte – aşkım dur yavaş yavaş giricem tamam ablam – ahh ahhh çok zevkli aşkım kocacım enişte – evet hayatım orospum benim . diye konuşuyorlardı ben evden çıktım anlamıştım ablamın kızlıgını bozdugunu ablam çok seksiydi yanımda soyunurdu utanmazdı beni çok azdırırdı hele o hello kityli kilotuyla yatarken amının dudaları belli oluyordu geceleri onu izlerdim 31 çekerdim. işte ben ablamlar sikişirken çıktım dışarı gittim arkadaşımın yanına anlattım olanı biteni. yapcak bişey yok dedi ölenle ölünmez hesabı. enişteyle baya samimi olduk haftada 3 , 4 gün gelirdi ablamla sikişirlerdi , biz evden giderdik falan sonra ablam daha çok aşırıya kaçıyordu çok açık giyiniyor beni azdırıyor dışardakileri azdırıyor. oturdugumuz yer tam pislik yer her türlü işler döner herkez abaza açlar kız gördümü dayanamıyolar ablamda öle açık giyinir geçerdi bir gün arkadaşımın biri dedi senin ablanı abim çok güzel sikti biliyonmu falan ben yerin dibine girdim gittim ablamla konustum bana dedi yok öle bişey diye inanmamıştım ablama biliyordu canı yarrak çekiyor artık. bi kaç hafta geçtikten sonra eniştem bize geldi oturduk konuşuyor çay sigara içiyorduk muhabbet falan sonra ablam bana para verip git dolaş falan dedi anladım sikişçeklerdi tamam dedim aldım parayı çıkdım dısarı 1 saat sonra gelicektim görecektim onları. dediğim gibi oldu 1 saat sonra geldim sessiz bir şekilde odanın deliginden baktım ve eniştem ablamı kucagına almış ayakta kaldırmış havaya amına çakıyor dans ediyorlar memelerini yalıyor götünü parmaklıyor amını pompalıyo 3 görev görüyo ablam bir çok kez boşaldı amından dölden başka bişey gözükmüyordu baya azdım 31 çektim hep çekiyordum. annem ve babam çalıştıgı için evde yoklar. ablamın döllü amını eniştem yalayıp yutuyordu götünü ısırıp tokatlıyordu. sonra eniştem ablama mutfaga gidelim dedi ben hemen sakladım ve onlar muftaga gecti mutfakta , muftak tezgahının ustune ablamın bacagını açmış götüne sokuyordu amını parlıyordu ve çatır çatır sikiyordu ablam çok aşırı şekilde bağırıyordu ahhh evet ohh aggg çok güzel aşkım içime patla çift yarak istiyorum dedi ve ben çok etkilendim ablama sokmak istedim o an. ablamla eniştem her pozisyonda sikişti muftakta ve ben artık ablamı bir orospu gibi goruyordum bazen ablamı izliyordum duş yaparken falan. biz bu sefer eniştemlere yemeğe gittik. eniştemlerde yemek sohbet çay kahve falan oturuyorduk ve eniştemle ablam yoktu. eniştemın odasında takılıyorlardı bende bi gideyim dedim. odaya girdigimde eniştem ablamı misyoner bozisyonunda çok fena şekilde sikiyor girer girmez bi şok oldular gittim yerimi aldım ablama pompalıyordum heryerini siktim onun öyle bir boşalma yok amına kodumunun orospusu bu olaydan sonra bütün çevredeki erkeklerle yatar olmuş insanlara satıcam artık orospuyu ekle ablamı sikin çıplak fotolarını atıcam yakında…

Ablam Yeliz Yeşilmen Gibi

Ablam yeliz yeşilmene benzer yılbaşında ablam ben ve sevgilisi barda takılıyorduk.ablamın üzerinde siyah bady,sarı pileli,mini etek ve siyah uzun cizmeleri ile çok sexy görünüyordu.aynen yeliz yeşilmene benziyordu.masada içki su gibi idi.gece ilerledikçe içkininde etkisiyle sevgilisi ablamı yemeye başladı.elini bacaklarında gezdirmeye başladı .çok hoşuma gitmişti.nerdeyse ablamı oracıkta sikecekti.o an ablamın nasıl sikildiğini izlemek için bir plan yaptım.sevgilisinin adı mert hadi evde devam edelim dedim mert balıklama atladı.evegittik kapıdan girer girmez koltuğun üzerine sızmış numarası yaptım.mert ve ablam yatak odasına gittiler,2,3 dakika sonra bende odaya doğru gittim kapı aralıktı.manzara beni şok etmişti. mert ablamın ayaklarını yalamaya başlamıştı,yukarı doğru bacaklarını yalayıp tangasını indirdi,kafasını ablamın amına daldırdı ablam kesikikesik inliyordu,badisini çıkardı sütyeninide portakal gibi olan memelerini emiyor ısırıyor yalıyordu ablamda mert tin saçlarını okşuyor sevgilim diye inliyodu.mert soyundu ve kazık gibi olmuş sikini ablamın amcığına sürtmeye başladı.bir yandanda ablamın dudaklarıa yapışmış emiyordu.ben zevkten ölüyorum sandım.mert sikinin kafasını ablamın amına bastırdı tek hamlede kafası girdi ablam mütiş bir çığlık attı mert ikinci hamlede sikini köküne kadar soktuve yavaş,yavaş pompalamaya başladı ablamın nefesi kesilmişti merttin sırtını tırmalıyordu.mert ablamın bacaklarını omuzuna alıp daha sert vurmaya başladı artık ablamda zevk alıyor hadi mert hadi mert diye inledi mert hızlanmaya başladı ve bağırarak ablamın amına boşaldı.ablamda çığlık çığlığa orgzm oldu.mert sikini çıkarınca ablamın amından kan aktığını gördüm.mert ablamın kızlığını bozmuştu.mert ablamın ağzına sikini almasını söyledi ve sikni ablama yalattı. siki tekrar taş gibi olunca ablamın tekrar üzerine abandı.mert ablamımı resmen altına alıp bağırta bağırta sikiyordu.ablamın her tarafını yalayıp tekrar amına soktu.mert ablamı haşat etmişti mert boşalmak bilmiyodu.vurdukça vurdu.ablamı darmadağın etti ablam artık baygınlaşmış gözlerini açamıyordu mert tam bir boğa gibi idi.ablamı ters çevirip sırtını yaladı ablamı götten sikmek istedi ablam itiraz etti ama mert illa sikecekti.sikini kremleyi parmağıyla ablamın göt deliğine kırem sürüp yumuşattı sikinin kafasını bastırdı ama girmedi çok dardı tekrar denedi kafasını sokunca ablam çığlığı bastı yüklenince dibine kadar geçirdi ablamın gözleri yerinden çıkacak gübü oldu ve git gele başladı biraz alışınca ablamda zevk aldı fazla sürmedi mert ablamın arkasına boşaldı ve yığıldı kaldı ablam boşalamadığı için amını parmakladı ve oda inleyerek boşaldı mert ablamı o gece 5,kez sikti şimdi bende sikiyorum ablamı ablama sizi izlediğimi ve görüntülerinizi kaydettiğimi söyledim.artık benimlede sikişiyor.ablamı nasıl siktiğimi başka sefer anlatırım bol sikişler Gönderen: manyaqq
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

telefon ve ablam

Onunla ilk kez bir düğünde tanıştık. Ortak bir tanıdığımızın düğünüydü ve düğün yemeğinde yan yana oturmamız sonucu tanışma fırsatımız oldu. Belma 23 yaşında kumral ve beyaz tenli, çok hoş biri. Ben 20 yaşındayım ve arkadaşlarım çok güzel olduğumu söylerler. Neyse yemeğe dönersek, yan yana olduğumuz için biraz da alkolün etkisiyle sohbetimiz artmıştı. Zaman zaman sandalyenin altından bacaklarımız birbirine değiyor ve ikimiz de mini etek giydiğimiz için çıplak tenlerimiz birbirine değiyordu. Zaman ilerledikçe istem dışı olsa da birbirimize daha fazla sokulduk ve bacaklarımız artık yapışmış gibi oldu. Zaman zaman göz göze geldiğimizde içimde çok güzel duygular oluşuyordu. Ve bir ara kulağına eğilerek dilimle kulak memesine de dokunarak usulca gözlerinin çok güzel olduğunu söyledim. Hoşuna gitmiş olacak ki o da bana dudaklarımın çok güzel olduğunu söyledi aynı şekilde. Gecenin devamı bu şekilde sürdü ve ayrılma saati geldiğinde benden telefon numaramı istedi ve verdim. Ben de onunkini aldım. Eve geldiğimde kendimi çok mutlu hissediyordum. Detaylı olmamakla beraber o gece olanları ve belmayı ablam songüle anlattım. Odamıza gittiğimizde ablam neden belma’yı şimdi aramıyorsun, madem çok sevdin ara ve gecenin nasıl geçtiğini sor ve iyi geceler dile dedi. Tamam diyerek telefon açtım. Ablam da yanıma uzanarak kulağını telefonuma yaklaştırdı ve konuştuklarımızı dinlemeye başladı. İkimiz de yüz üstü yatıyorduk ve ben konuştukça ablam da sırtımı t-shortumun içine elini sokarak kaşıyordu. Hoşuma gitmeye başlamıştı ablamın sırtımı kaşıması. Belma ile sohbetimiz ise daha çok keyif veriyordu. Sonrasında ablam eliyle sırt üstü dönmem için işaret etti ve ben de sırt üstü dönerek konuşmama devam ettim. Bu arada ablamın sesini duymuştu belma ve bana yanımda kim olduğunu sordu. Bende ablam var dedim. Bu arada ablam da göbeğimi okşamaya başlamış ve yavaş yavaş elini yukarıya götürüyordu. Ablamın eli göğüslerime ulaştığında çok hoşuma gittiği için olsa gerek hafif bir inilti çıktı ağzımdan. Belma ne olduğunu sordu ben de ablamın benimle oynadığını ve göğüslerimi sıktığını söyledim. Çok tahrik edici bir ses tonuyla bana sen neden onunkileri sıkmadığımı sordu. Ben de sen istersen yaparım dedim. İstiyorum deyince ben de boşta kalan elimi ablamın çıplak göğüslerine götürdüm. Bu arada ablamın eli göğüslerimden tekrar göbeğime doğru kaydı, biraz sonra da eli şortumun içinde kilodumun üzerinde gezmeye başladı. Çok tahrik olmuş ve ıslanmıştım. Belma ne yaptığımızı sordu ben de ablamın eli şortumun içinde dedim. Bana ablamla neden öpüşmediğimi sordu. Ben de bunu hiç yapmadım, yanlış olmaz mı dedim. Hayır dedi ve eğer ablamla öpüşürsem bunun kendisini çok mutlu edeceğini söyledi. Ben de tamam dedim ve yarın görüşmek üzere telefonu kapattık. Ablamın eli hala şortumun üstündeydi ve ben ona döndüğümde göz göze geldik. Fısıltılı bir sesle neden içine sokmuyorsun dedim. Hiç cevap vermeden elini ıslanmış olan kilodumun içine soktu. Bir an gözüme öyle güzel göründü ki ablam, sarılıp dudaklarını öpmek istediğimi söyledim. Bana fırsat kalmadan kendisi uzanıp öpmeye başladı beni. Dili ağzımın içindeydi ve tükürüklerimiz birbirine karışıyordu. Çok güzel bir duyguydu ve artık dönülmez noktadaydık. Belki de on dakikaya yakın bir süre dillerimizi, dudaklarımızı ve tükürüklerimizi birbirine karıştırdık ve öpüştük. İlk kez birisiyle öpüşüyor, bir insana cinsel istekle dokunuyor ve kendimi tatmin dışında ilk kez boşalıyordum. Hem de öpüşürken boşalıyordum. Üstelik seviştiğim insan öz ablamdı. Öpüşmemiz ve ilk boşalmam bittikten sonra soyunarak benim yatağıma uzandık ve ablam bana hayatımın en mutlu gecesini yaşatmaya devam etti. Önce diliyle vücudumun her yerini yaladıktan sonra bacak arama indi ve beni bir kez de dili ile boşalttı. Bulutların üstündeydim… Aynı şeyleri benim yapmamı istedi ve bu konuda tecrübesiz olduğumu bildiği için bana yardımcı oldu. O da boşaldıktan sonra beraber uyumaya karar verdik. O geceden sonra da artık beraber uyuyoruz. Hayatımda yaşadığım en güzel geceydi ve cinsel tercihim o gece belli olmuştu. Daha sonra belma ve başkalarıyla yaşadıklarımı paylaşmayı umuyorum.

Anadolu yakası escort
Ataşehir escort
Kadıköy escort

ablam beni azdırdı ve istediğini aldı

BİR PAZAR SABAHIDI AİLEM DÜN AKSAMDAN TATİLE GİTMİŞLERDİ VE ABLAMLA TEK TİK ABLAM DAN BAHSEDEYİM 1.60 BOYUNDA ESMER İRİ GÖĞÜSLERİ OLAN KALCALARI TAM SIKILMELİK BALIK ETLİ DİYE BİLİRİM VE SABAH BENİ UYANDIRDI VE KAHVALTI HAZIR DEDİ BOYNUMU OVARAK NEYSE KAHVALTIYI YAPTIK VE BEN ONUN ODASINDA BİLGİSAYARDA TAKILIP SİGARA İÇİYODUM SONRA KENDİSİ SOFRAYI TOPLAYIP YANIMA GELDİ ODA Bİ SİGARA İÇTİ SEN DISARI ÇIKCAKMISIN DEDİ BEN DE YOK DEDİM TAMAM DEDİ BEN ODAYI TEMİZLEYECEM DEDİ VE Bİ KOVA SU GETİRDİ VE TALİKLİK BEZİ UZEİNDE ESORTMAN VARDI GİİTTİ Bİ VE KIRMIZI Bİ TAYT GİYMİŞ UZERİNE ASKILIBİ TSÖSRT VE İÇİNDE SÜTYEN YOKDU SONRA BU TEMİZLİE BASLADI RAFLARI FALAN SİLİYO TV Yİ SİLİYO TOPARLIUO YERLERİ SÜPÜRÜYO AMA BENİ AZDIRARAK YAPIYO VE BENDE SORT VARDI SİKİM HAFİFTEN KALMAYA BASLADI Bİ AN GÖZÜ KAYDI VE BAKMAMIS GİBİ YAPTI AMA BEN ANLADIM VE YERLERİ SİLMEYE BASLADI BANA DOĞRU DOMALIYO AMA AMININ YARIGI NASIL BELLLİ OLUYO SONRA BANA DOĞRU DÖNÜP SİLMEYE BASLADI MEMELERİ GÖZÜKÜYO BEN ONA BAKMIYOMUS GİBİ YAPTIM BENİM SİKİME BAKIYO KALTIKCA SONRA YERDE YANIMA YAKLASARAK SANDALYENİN ALTINI SİLMEYE BASLADI VE SİKİN GÖZÜNÜN ÖNÜNDEYDİ VE GÖGÜSLERİ HARİKA VE BANA DEDİKİ HAYIRDIR BAKIYORUM Bİ HAREKETLİLİK VAR DEDİ N GİBİ DEDİM GÖZÜYLE İŞARET ETMEYE BASLADI BEN SEN DEN DOLAAYI DEDİM NE YAPAYIM KUSURA BAKMA DEDİM NE OLUCAK NORMALDİR DEDİ VE BENİ İSTERMİSİN DEYİP KUCAMA OTURDU TAM SİKİMİN UZERİNE TAYTIONDA HAFİF ISLAKLAR OLUSMAYA BASLADI BEN DUDAKLARINA YAPISTIM VE BONUNU EMİYORUM HARIKASIN CNM SEN NEYMISİN BOLE DEDİ HİÇ BOLE BİŞEY YAPTNMI ABLA DEDİM YOK SADECE ÖPÜŞMÜŞTÜM DEDİ VE BEN ÜZERİNDEKİNİ ÇIKARTIP O İRİ GÖGÜŞLERİNİ YALAMAYA BASLADIM VE VAKUMLUTYORUM RESMEN VE İYİCE AZMAYA BASLADI BEN BUNU YATAGA YATIRIP TAYTI ÇIKARTIP AMINIU ELLEMEYE BASLADIM AHHHHH OSMAN YAVAS DİYODU VE KULODU ÇIKARTTIM GÜLDÜ VE AMINI YALAMAYA BASLADIM KAYMAK GİBİYDİ YALADIK ÇA YALAYASIM GELİYO ARTIK SAÖLARIMI YOLUYO YETER HADİ YETER YAPMA BEN SİKİMİ ÇIKARDIM HADİ BASLA DEDİ SİKİMİ DONDURMA GİBİ YALAMAYA BASLADI DEDİM AGZINA AL VAKUMLA DEDİM AYNEN YAPIYODU NE DESEM YUMURTALIKLARIMI EMİYO VE BUNU DOMALTIMM GOTÜNE PARMIGIMI SOKUP ÇIKARDIK ÇA BEN HİÇ YAPMADINM NE AM DAN NE GÖTTEN DDİ DEDİM BİŞEY OLMAZ SADECE 1 DAKA ACI HİSSEDERSİN ONDAN SONRA ZEVK TAMAMAM DEDİ VE BEN YALAMAYA TOKATLAMAYA BASLADIM VE ATIK SOK HADİ SOKKK İÇİME ALMAK İSTİYORUM DEDİ VE HAFİF HAFİF SOKMAYA BASLADI KAFASI GİRDİ AHHHHHHHH DEDİ ŞİİŞŞŞŞ DEDİM İRKİLD,İ AMA GERİYE ÇEKİP DİBİNE KADAR SOKTUM OOOOOOHHHHH YAVAS NE YAPIYOSUN DEDİ BEN SAKİN OLDEDİM BU İŞLER BÖYLE DEDİM VE YAVAS YAVAS SAYDIRMYAYA BASLDIM AHHHH OHHH HOSUMA GİMEYE BASLADI DEDİ VE ÇLDIRDIM DOMALMİŞ SEKİLDE SİKİYO SONRA UZERİNE ÇIKIP SİKMEYE BASLADIM DEVAM ET DEVAM ET ACIMA BANA SİK BENİ SİKK NASIL DEDLİ OLUYO SUYU GELMEYE BASLDI İYİ ZEVK ALIYODU 10 DAKKKA Sİ,KTİM BOSALDIM SONRA TEMİZLEDİ YANIMDA YATIYO ARADAN 2 DAKKA GEÇTİ DEVAM EDELİM DİYO SİKİMİ SAKSO ÇEKİYO YUMURTALIKLARI YALIYO GÖGÜSLERİNİ AGZIMA VERİYO YANİ BENİ ÇILDIRTIYO BEN AMINI YALAMAYA BASLADIM OOOOOOOOOHH BU ÇOK HOSUMA GİİİTİ DİYO TEKRAR BUNU SİKMEYE BASLADIM SİK BENİ DOYUR BENİİİ SABAHA KADAR SİK BENİ DEDİM MAKİNA DEĞİLLAN BU SİKKTİK CE SİK DİYO VURDUKÇA KALÇALARI SALLANIYO TOKATLIIYORUM VUR DİBİNE KADAR KOY SİK PARÇALAS ENİNİN DİYO MAM VAR YA ONA FENAYDI GÖTÜ HALA GÖZÜMÜN ÖNÜNDA HEM SİKİP HEM SEVİŞİYORUM BENİ HEP SEN SİK OLDUMU CANIM DİYE ERKEĞİM HADİ GİR İÇİME HADİ BEKLEME DAĞIT BENİ UCUR BENİ SENİNİN İSTEGİĞİN KADAR SİK BENİ DİYO 3 SAAT HİÇ DURMADAN ABLAMLA SİKİŞMEK ÇOK FARLI BİEY ARKADASLER OĞÜN DEN SONRA HER FIRSATTA SİKİYORUM ABLAMI .BYE
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

izmir escort
izmir escort bayan
escort izmir

Ablam ben ve göt deliği

herkeze hikayeme baslamadan önce adim hakan yasimda 18 bu olay basima yaklasik iki ay önce geldi benim 21 yasinda 1.78 boylarinda cok seksi bir ablam var seksi diyorum cünki kiydigi kiyafetler ve gizli gizli kokladigim tangalariyla beni her zaman delirtirdi.neyse olaya geciyorum ben lisede okurken babamla annem bir akrabanin ölümü üzerine memlekete bir haftaligina gitmislerdi bende dogal olarak bir hafta ablamla yanliz kalacaktim aslinda aklimda ablamla böyle bir iliski yasamak gibi bir niyet yoktu taki o güne kadar.dersler bos oldugu icin eve erken geldim sortumu giyip tv nin basina gectim ve bir filim izliyordum derken kapi acildi ve ablam iceri girdi biraz basi agridigi icin isten izin aldigini ve evde dinlenecegini söyleyerek karsima oturdu üzerindeki mini etgi ve daracik badisini görünce benim sikim dimdik olmustu bile etgi zaten bir karisti oturunca tamamen yukari cikti o tv ye bakiyordu bense karsisinda deliriyordum jartiyerli corabindan tangsi acikca belli oluyordu okadar tahrik olmustumki sikime bir kac kez dokunsam bosalabilecek derecdeydim derken karnin ac oldgunu söyleyip mutfaga gitti ve tost yapacagini söyledi banada gelde yardim et sanada yapayim dedi ikimizde mutfaga girdik mutfagimiz kücücük oldugundan iki kisi zor hareket edebiliyordu assagidan peynir almak icin egildiginde gördügüm manzara beni delirtmisti götü tam karsimdaydi saldirmamak icin zor duruyordum etegi iyice acilmis nerdeyse ami karsimda gibiydi bende tabak almak icin arkasindan rafa uzanir gibi yapip sikimi tam götünün deligine yerlestirdim o anki aldigim zevki ve korkuyu anlatamam size neyse tostlarimizi yedik ve tekrar tv izlemeye basladik ben mac özetlerini gösteren bir kanal actim oysa sevdigi bir diziyi seyretmek istiyordu ve bana kanali degistirmemi söyledi bende dedigini yapmayinca kalkti ve kumandayi benden almak icin üzerime yürüdü aradigim firsat buydu kumandayi ona vermedim ve arkama sakladim almak icin uzadiginda o kocaman gögüsleri agzima degiyordu ve etgi gene acilmisti benim sikim gene dimdik oldu ve bunu sorttan anlamamasi imkansizdi belki anlamisti ama sesini cikarmadi aldi kumandayi ve yerine gecti bende geri almak icin kalktim ve ona dogru yürüdüm oda kacmaya basladi kostum yakaladim kumandayi gögüslerini arasina yayi sütyenine soktu benim ordan alamayacagimi düsünüyordu ben arkasin ona sarildim sikim didik gene tam götüne rast geliyordu ve birden elimi badisinden iceri sokarak kumandayi alir gibi yapip gögüslerini avucladim o an niyetimi anladi kumandayi verdi ve karsima oturdu tahminim ce oda tahrik olmustu bacaklarini acarak bana firikik vermeye basladi ben artik dayanamiyordum odama gidip otuz bir cekecektim tam kaktim ablam sikimi gördü ve benim yüzümden mi kalkti dedi bende evet cok seksisin dayanamiyorum beni delirtiyosun dedim kalkti ayaga ve ozaman beni sik dedi ben dona kaldim sanki rüya gibiydi yavasca kaklasti ve sortumun üstünden sikimi oksamaya basladi bende elimi gögüslerine attim o sikimi oksarken ben birden bosaldim ve gülmeye basladi hic yapmadin mi dedi bende yok dedim sen diye sordum oooooo cok yaptim deyince ben birkez daha sok oldum ama tavirlarindan belliydi badisini cikardi gögüsleri tam karsimdaydi sütyeninden firlayacak gibi duruyorlardi tam mini etegini cikaracaktiki ben dur neolur cikarma seni hep öyle hayal ediyorum dedim tamam dedi ve beni koltuga otutturup kucagima oturdu bende etgini altindan kalcalarini oksamaya basladim dudaklarimi öyle bir emiyoduki karsimdaki sanki kirk yillik orospuydu derken benim sikim yine tas gibi oldu ve onun tam göt deligini zorlamaya basladi ne istedimi anlamis olmaliki ayaga kalkti ve ellerini karsidaki koltuga dayayarak domaldi hadi basla bakalim dedi bende kalktim ve etegini kaldirdim tangasini cikarmadan sikimi götüne dayadim deligi dar oldugundan biraz zorlandim ama ablamin cikardigi sesler beni tam anlamiyla delirtti götüne tam anlamiyla girmistim tassaklarim kalcalarina carpiyordu ve yavas yavas gidip gelemeye basladim yaklasik bes dakika sonra bosaldim icinden ciktim ve koltuga oturdum ablam öyle tahrik olmustuki dur durak bilmiyordu sikim birden avucladi ve emmeye basladi bende basini daha cok bastiriyordum bir süre sonra sikim yeniden kalkti sirt üstü yere yatti ve hadi amimdanda sik beni nasil olsa bakire deyilim fark etmez dedi bende tangasini araladim etegini gene cikarmadan amina bir cirpida soku verdim öyle hizli sikmeye basladim ki ablamin zevk sulari sikimin yanindan akmaya basladi bu ücüncü parti oldugu icin daha zevkli geliyor ve daha gec bosaliyordum bacaklarini omuzuma attim bir müddetde tv de gördügüm pozizyonda siktim ablami her yerinden sikiyordum tam ben geliyorum derken ablamda inleyerek bosaldi sonra dinlenerek araliklarla sabaha kadar siktim ablami ama hic etegini cikarmadan sikerken suratinin aldigi o zevki hatirladikca bosaliyorum
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Anadolu yakası escort
Bahçelievler escort
Bakırköy escort

Ablam Kendini Parmaklayarak Orgazm Oluyor

Selam ensest hikaye okurları ablamın kendisini parmaklama sonucu gelişen seks hikayemizi sizlere anlatmak istedim. Hikayem diğerlerine göre farklı olabilir ama biz bu şekil orgazm oluyoruz ve bundan mutluyuz. Okuyan herkese şimdiden teşekkür ederiz.
Merhabalar ben seda lafı uzatmadan işemize bakalım günlerden bir gün ablam duş almaya gitti. 1 saat sonra yanımdan tekrar kalkıp banyo ya girdi ben ne oluyo feyip kendi kendime düşünüyorken ablam beni çağırdı. Seda yanıma kadar gelsene deyip beni yanına çağırdı kapıyı açınca duman dan buhardan bir şey görünmüyodu.
Ablamın yanına vardım ablam kendi amına parmak atıp duruyo abla ne yapıyon dedim sus aramızda kalsın dedi ve soyunmamı istedi bu durumu görünce benim amımdan sular akmaya başladı çok zevk almıştım. Ablama peki abla deyip soyun maya başladım ablam benim amımı önce yalamaya başladı sonra zevkten başım döndü şimdi sıra sende deyip beni yalamamı istedi ben zevke öylebir gelmiştim ki ablamın amınıu yaladığım da birden bire boşaldım çünkü oozevkin ne kadar güzel olduğunu anlamıştım ablam zevkten başımı amına doğru bastırıp daha fazla yalamamı istiyodu yaladıkça yaladımyaladıkça yaladım.
Sonra halsiz bir şekilde düştük ikimizde banyonu köşesinde bulunan fırçayı gördüm ve ablamın amına sokmaya başladım ablam ohhhhh ohhhhh diye inlemeye başladı 10 dk felan yaptıktan sonra o benim amıma koymaya başladı inanın böyle zevk hayatta hi,ç birşey böyle zevk veremezdi bana hayatımın en zevkli gününü geçirdim ablam ve ben bulduğumuz ilk fırsatta sexs yapıyoz erkeklerlen fakat bıktım ablam dan şimdi gerçek yarrak bana soka bilecek erkek arıyom sizlere face adresimi bırakacam ordan olaşırsanız bize cam canlı canlı sexs yapma muhabbetimiz olacağına inana bilirsiniz.

Ablam sikilmek isteyince

benim bir ablam var çok güzeldir adı gül 30 yasında ben de 20 yasındayım ablam 1 65 boylarında 55 kıl o dur evli 2 çocuk annesi beyaz tenli ince belli sek sı kalç aları geniş bi hatundur memelerid e güzeldir eskiden yani küçükk en ona karşı bi se mpatim yoktu ama sonralardan çıldırdım kendimi dizginlemeye çalışırdım o senin ablan ne yapıyorsun diye ama olmadı bize kışın ve yazın olmak üzere yirmi günlük tatile gelirler bizim ev sobalı olduğu için aynı odada kalırdık ben den çekinmezlerdi.
Masaj yaptırmayı çok severdi tatile geldiğinde bana masaj yaptrırdı bende yapardım bende bir gün gene masaj yaparken. Taytlıydı normalde türbanlıdır benden çekinmemişti bende o zaman masaj yaparken birden aklıma şeytanın işi kalçalarına bakasım geldi kırmızı tayt giymişti poposu tam hatlarıyla gözüküyordu bacaklarından yukarı kalçalarına doğru çıkıyordum bir şey dememişti sıkım ödün gibi olmuştu o günden sonra ona karşı bir sempati oluştu seks ideolüm gibi görürdüm onu hep onu düşünür asılırdım hep sikmek istedim unu düşünüp mastürbasyon yaptıkları sayısını bilemem çok fazla ayriyetten muhafazakar bir aileden geldiğimiz için evde açıkta giyinmezlerdi bende geceleri odaya girer bacaklarını ellerdim ama yakalanacağım diye kalbim yerinden çıkardı.
Hatta bir kaç kere yakalandım ama zor bir şekilde yırttım zaten eteği yatardı sadece taytını görebiilirdim kilotunu bile göremezdim artık bıkmıştım yazın kalmak için onların evine gittim İstanbul’a giderken de buradan zar zor bir arkadaşın kredi kartıyla azdırıcı ve uyku ilacı aldım İstanbul’a gidince azgınlıktan ilk bi kaç gün ne yapacağımı bilemedim yapım mı yapmayayım mı neticede benim ablam delirdim kafayı yedim sonunda yapmaya karar verdim bir gün. Enişte büyük yeğen imi dükkana götürdü küçüğü de baya küçüktü anlamazdı uyuyordu zaten tam zamanı dedim akşam 5 lere doğruydu çekirdek kola bahanesi ile uyku ılacını ver dim ve ve çok büyük heyecanla bekledim uyudu sonra gittim dürttüm uyanmadı memelerini siktim uyanmadı.
Sert dürttüm bir şey olmayınca prezervatif taktım orada onu yalamaya başladım pembe bir tsirt giymişti altta etek eteğini yukarıya kadar çektim tirtunu memelerini görecek şekilde kaldırdım vekilotunu araladım amini yaladım temizdi ve sonra fotolarını çektim sonradan şantaj yapım diye onun sayesinde bir çok şey peşinden geldi fotolarını çektikten sonra yüzü bana bakar vaziyetteydi kilotunu yana sıyırıp içine girme ye başladım çok sıcaktı 6 7 kere soktum boşaldım bir de stres var tabi kendimden geçtim boşald ıktan sonra ben ne yaptın diye pişman oldum ama o o zaman ki psikoloji müthiş bi heyecan sonra penişimin kafasını çıkardım prezervatifi çıkardım kiloduna baktım ıslanmıştı ami ıslanmıştı tsirtunu düzelttim kilotunu eteğini düzelttim sonra kendimi toparladım ablam uyuyalı 1 saat oldu hala uyuyordu gene o dürtüler geldi ve gittim azı na sıkımı sürdüm bid e öle boşaldım sadece dudaklarına şuurdum daha çok pişmanlık vardı ama ilk bir saat için böle bir heyecan zevk hiç duymadım bu olan 2 yıl önce ölmüştü herkese tavsiye ederim adım Mehmet

Sarhoş Ablam Başkası Sanıp Bana Verdi

Selam ensest hikaye okurları, Üvey ablamla Sikiş hikayeme hoşgeldiniz. Okuduğunuza çok memnun olacağınız bu Seks hikayemi ilk başlarda yazmama gibi bir fikrim vardı ama benim için öenmi olmayan bir anıyı sizlerle paylaşmakta bir sorun görmedim.

Babamın ikinci evliliğiyle bende evlenmiş kadar oldum yaşım 24. babam tek yaşamaktan sıkılıp bir evlilik yapmayı daha tercih etti. Evlendiği kadının kızı tam bir orospuymuş diyebilirim. Yerinde durmayan. Gözü sürekli oynaşta. Birlikte yaşadığımız için ne yapsak birbirimizden hep haberimiz oluyordu. Çok seksi bir vücuda sahiptir kendisi. Şahsen beni çok etkileyen birisi. Boşalmamın son zamanlarda ki kahramanı hep üvey ablamdı abla dediğime bakmayın aramızda 1 yaş var.
Bir gün dışardayken evi aradı ve eve geç geleceğini söyledi.  kimse karışmazdı ona kafasına göre takılırdı kısacası gece geç vakitte herkes uyuduğu sırada ben uyumamış onu bekliyordum. Eve bir geldi Zil zurna sarhoş kendisini yatağa zor attı.bende yanına gittim iyimisin diye sorayım diye eğildim ve iyimisin dediğim sırada burak senmisin. Gel yanıma bırakma beni, seni istiyorum gibi kelimeler söyledi. bende itiraz etmedim yattım yanına ama önce kapıyı kitledim nolur nolmaz diye. Yanına yattım saçımı okşuyor beni eski sevgilisi sanıyordu. Sonra birden dudağıma yapıştı ve üstüme çıkıp her yerimi okşamaya başladı. Dur diyodum ama anlamıyordu çok hızlıydı. Bende Artık olan oldu diyerekten herşeyi oluruna bıraktım boxer la gitmiştim zaten yanına onuda çıkardım üstünde ne varsa ablamın onlarıda çıkarttım daha ben atağa geçmeden kendisi penisimi ağzına alıp sakso çekmeye başladı.
Bir müddet sakso çektikten sonra, üstüme oturarak sikimi ammına soktu ve ben ağzını kapattım bağırmasın diye üstümde zıplamaya başladı. boşalacam dedim kalk dedim ama kaldıramadım ilk postayı içine boşaldım. Artık olan oldu dedikten sonra ikinci postaya bunu yatağa yatırıp üstüne çıktım ve sikimi tekrar ammına sokarak 10 dakka boyunca son hızla buna çaktım öyle bir titremeyle boşaldımki içine baya boşaldım yani. Ondan sonrada bunu yatakta bıraktım mayıştı zaten sikişten sonra. Hemen boxerimi alıp odama gidip yattım sabah kalktığında hiç bir şey hatırlamıyordu. Bu beni baya bir rahatlatmıştı. Bu olay 2.5 hafta önce olmuştu. Şuan hamile ama kimden olduğunu bilmiyor o gece çok sarhoş olduğundan arkadaşlarından biriyle yattığını zannediyor ve evdekilerden saklıyor. DNA testi yaptıracak ama kimden alacak meçhul. Ortada birşey yok şuan rahatım ama o geceyi hiç bir zaman unutmuycam o sütün bacaklarını seksi vücudunu balık etli seksi ablam benim vazgeçilmezim. Alkole çok düşkün bi ara birlikte içelimmi dedim olur dedi ggene sarhoş edip çakıcam çünkü.
Herneyse olayım gelişirse sizlere bilgiendirmede bulunucam.

Esenyurt escort
Ataköy escort
Avcılar escort